Followers

Monday, December 26, 2011

Sabtu itu



men'CEKIK kt Wendy's

merah makngah

we love each other

my soul mate

rajin hubby shoot pict aku..huhuhu

hantu berger.

cool je

huby da pandai pose skrg, jangkit ngan bini die yg giler kamera.hehe

makannnn..



Halluu...lame rasenyer x hapdet, sbnarnyer xde story yg nk di share kan. Kebetulan sabtu, aku cuti hubby lak keje.Pagi2 sblum subuh hubby dah bergegas ke tmpat keje.Aku terus xleh tido, kononnyer cuti lame 3 hari ni, nak lah tido bgun lmbat sikit, tp time cuti ni lah mate ni jadi segar bugar.huhu.Aku pon layan lah fB pg2, blogwalking, taw2 je dah kul 8pg.Terus aku mandi2, time ni bru lah terasa ngantuk, terus rebahkan diri ke katil.Tido punye tido, skali tersedar bunyi ketukan pintu yg kuat.Aku dgn mamai, bgun pi bgun buka pintu.Rupa2nya anak2 buah aku dtg dgn kak ipar aku.Time tu dah kul 11 lbh, smpat gak lah aku puas tido.hehe..Aku pon lepak2 lah dgn dorg, borak2 ngan kak ipar aku, layan anak2 buah yg super duper hyper,mklumlah dua2 "boboi boy"..Tu baru dua tu, lom cmpor klu aku ade anak lak nnt.Hihihi..tengahari lak abg aku lak sggah umah, lepak2 smpai petang baru diorang anak beranak balik.Lpas tetamu dah balik, bru lah start wat keje rumah, bsuh baju la, sapu lantai lah, kmas bilik lah, dan memasak.Hubby call kate x yah masak harini, tggu die blk keje boleh terus makan kat IoI Mall smbil shopping2.Tp aku ckp kt hubby nk masak n mkn kt rumah je, so, jimat sikit.Baik kan aku, hahaha..Dah siap masak paprik smua, aku pon bsiap2 & tggu kepulangan hubby dr tmpt keje,Sampai2 je, smntara tggu hubby mndi, aku prepare lauk kt atas meja, then lepas mkn2 kitorg pon terus shoot ke IoI mALL.Hajat sbnar ke sana just nak byr bil brokband je, tp dah melarat terus ke acara shopping-menshopping, mklumlah hubby gaji awal,nk harap gaji & bonus aku, mggu dpan lah bru merasa, cheque x smpat nk bank-in lg.huhu..Bile dah shopping, dan2 terasa lapar balik,padahal dah plan baik dah siap2 mkn kt rumah td, last2 kami ke Wendy's jgak men"cekik" utk ke sekian kalinya.Aku ni mmg hantu berger, tiap2 mlm nk mkn berger.Hari2 janji xnak makan berger, tp hubby slalu goda ajak pergi beli berger kt bwh, die taknak bini die meleleh air liur tahan nafsu nak mkn berger tu.Hehe..sayang betul laki aku kt aku.hahahahaha..

hensem gak laki aku ni ek..hukhuk

kompom giler begambar.

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)