Followers

Tuesday, March 6, 2012

Colmar Tropicale


Masih di Bukit Tinggi, tapi kalini di Colmar Tropicale, sekali pndang mcm kat luar negara je.Reka bentuk bangunan yg mirip ala2 perancis gitu..Mmg menarik.Tp pegi sini just nk tgkap2 gmbar & giler bergambar mcm aku boleh lar..Kalau nk beraktiviti, xde ape pon yg menarik, cume tempatnyer yg sgt2 tenang.Sesuai utk honeymoon kot..Tp bg aku ok lah, walaupon xde aktivi lain selain bergambar, kitorg tetap enjoyyy..tgk jela gmbar2 kami kat bawah ni, xde ape pon nk citer, naik atas sane mmg xde ape yg nk di shopping kan.Aku cume borong "fridge magnet" je, walaupon agak mahal sikit kat situ, tp dah hobii kan, nk wat camne, beli jela..Lgpon ni hobi baru aku, ntah kenapa tetiba minat 7 jatuh cinta nk collect "fridge magnet"..Kat situ je dekat rm50 habis beli FM je..Belum kire yg aku borong kat Genting Highland plak ..sbb turun dr Bukit Tinggi kitorg naik Genting plak..hehehe...jalan sakan...






















































0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)