Followers

Tuesday, May 14, 2013

Kali kedua di Utusan malaysia (11.05.2013) | Bawak geng pulak,heheh



Ingat lagi tak kisah (Klik sini),masa pestaim muka aku terpampang kat surat khabar.hiiihihi.Time tu cerita pasal dunia blogger, tak sangka jugak, aku ni blogger suam2 kuku je, tapi bila diberi peluang, takkan aku nak lepas pulak kan.Walaupon nama aku dalam dunia blog ni tak se"gah" mana, tapi tetap bersyukur dengan peluang yang diberi.Tapi jangan tanya aku tips2 blogging plak, tips2 nak glamour ke, sebab aku bukan blogger yang femes amous pun, yang banyak tips dan skill, aku berblogging dengan cara aku je, ikut kepala aku je, rasa nak menulis, aku menulis, rasa nak share aku share.Itu je, yang bab2 lain, bab-bab sponsor, jangan tanya aku.Bagi aku, setiap orang ade rezeki masing2..

Ok,selepas beberapa minggu dari interview yang pertama tu, wartawan Utusan Malaysia tu contact aku lagi, dia nak aku share mengenai percutian bajet kami ke USS, Singapore.Aku pon macam biasa, tak pernah menolak kalau dapat peluang macam ni, aku pun share lah bajet2 kami ke USS.Selebihnya, wartawan tu godek sendiri kat blog2 kitorang pasal percutian ke USS tu.Dan yang lebih menariknya, aku heret sekali rakan2 blogger aku , siapa lagi kalau bukan YayaEidaMila,Sheila.Dorang lah yang kat dalam gambar tu..hehehe..Pastu aku send gambar melaui email je.Tak taw pon gambar apa yang terpilih, masa beli baru taw, oo gambar ni yang keluar..hihihi..Ini mungkin pengalaman ketiga bagi aku tapi yang pertama buat kami berlima.Pestaim gambar together2 masuk paper gituu..hehe..Kitorang sekarang memang sentiasa bergerak bersama, pergi mana2 mesti muka ni je yang ada, asal weekend je ada event, mesti pergi dengan dorang, dah macam kembar siam dah, takleh berpisah..Bak kata yaya, buy 1 free 4.hikhikhikhik...

47 comments:

  1. Assalamualaikum. hohooohoho comelnya bawak geng! yeayyy buy 1 free 4. takdo kat tempat lain. heee. thanks nory sayang. muah muahhhh :)

    ReplyDelete
  2. tahniah...dah bertambah maju..
    akak setuju ngan nory..rezeki masing-masing..janji kita ikhlas dalam blogging..bukan kejar glamor semata-mata..

    ReplyDelete
  3. wah...makin glemerlah noury...haha...:)

    ReplyDelete
  4. Tahniah.. hebat nya. banyak kena balajar dari akak ni.

    ReplyDelete
  5. setuju by 1 free 4, asal² kenal eida jer .. lps tu .. baru kenal korang .. glamour gitu hahahaha ... kt pulak yg malu .. sbb blog kt pun x femes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog nory lagilah tak femes, blog picisann je..hukhukhuk

      Delete
  6. waaaahhh...retiss..ekeke..bestnye.besynye

    ReplyDelete
  7. Waaahh.. jadi retis lepas ni sis! :)
    best best best...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak jadi retiss "penyanyi bilik air" je boleh?
      hehe

      Delete
  8. Best la korang :)

    Sahabat sejati tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH, sahabat sejati sampai hujung nyawa...aminn

      Delete
  9. tahniah semua ... best nya dpt kwn2 mcm nie .. buy 1 free 4 ^^

    ReplyDelete
  10. nak ikot korang jugak lah... bawa rayyan & zara boleh?

    ReplyDelete
  11. Tahniah ya.. Seronokkan bila ada geng 1 kepala ngan kita.. :D

    ReplyDelete
  12. bestnya percutian dengan geng2.. =)

    lagi glamer masuk paper.. mintak sain kak.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. bercuti ramai2 memang best...meriahh gituu...
      hehehe...
      alaaa akak punya sign tak cantik lah...hihihi

      Delete
  13. Sonok nyer dapat masuk paper glamor gitu...bagus persahabatan korang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..glamour sehari je, pastu paper tu dah boleh buat bungkus nasi lemak..hehe

      Delete
  14. wow akk! wow! masuk dalam surat khabar tu.. wow!!!!! jelesnyaaa

    ReplyDelete
  15. best laa dpt masuk paper..xpe blogger suam2 kuku punn janji hasil tulisan tu baik tul x..pe pun salam kenal tau..sy singgah n follow sini

    ReplyDelete
  16. eh.. mana muka saya ye? patutnya ada dalam tu sekali.hahaha

    ReplyDelete
  17. cam retiss gituw kan...wah pemess dah die ..hihihi
    Congrats dear...I'm happy 4 u ^__^

    ReplyDelete
  18. tahniah :) salam kenal..jmput follow kmbali :)

    ReplyDelete
  19. wah!!!tahniah...mesti best kene interview!!!heheheh..

    ReplyDelete
  20. congrats ik, makin fofular lah..
    segan pulak akak .huhu

    ReplyDelete
  21. sape lah ida tanpa nory...sobs..sobss.. ;p

    ReplyDelete
  22. kenal blog ni masa cri pasal uss.sgt membantu.thanks

    ReplyDelete
  23. sy br2 ja nk mula berblogging..gud luck to me..kehkeh.. mula kenal blog ni dari start riki2 pasal uss..sgt membantu.thanka

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)