Followers

Sunday, November 25, 2012

First time gambar masuk majalah...hahahaha

Alaa segan lah nak tunjuk..Bukan cover girl majalah pon.Tu pon nak kecoh kan..Tapi hade aku kesah, aku nak kecoh jgak.Cita2 aku dari kecik, mmg teringin nak tengok muka sendiri dlm majalah, tak kisah lah walau sekeping gambar cinonet sekalipon, janji ade., hahaha..Giler glamor??Bukan2, nehi2..bukan nak kejar glamour semata2 okay, tapi saje nk capai kepuasan diri, Setiap org ade impian masing2 kan.So, jgn ketawakan aku, kalau aku cakap impian aku nk masuk majalah...hahahahah...Sebab aku pon rase nak gelak..kahkahakah..
Dah2, jgn nak gelak lebih2, kemain lagi ko yer gelakkan aku..Meh citer sikit ape impian korang? heheh..
Berbalik pada cerita, nak dijadikan cerita, aku join satu event ni, event ni lebih pada sessi temubual, bincang2 pasal hiasan dalaman ni.Disebabkan mak aku peminat setia Majalah Anjung Seri ni, kononnya nak bg hadiah kat mak aku lah ni..Last2 dgn aku2 terbabit sama, dan secara tak langsung gambar aku pon ade lah dlm majalah tu sekali..Kemain ko, mak & anak kejar glamour..Uitt jgn ckap cmtu, ni namanya rezeki, sape sgka impian pon boleh menjadi realiti..Aku pon tak sangka..hehe..



Keluaran disember Majalah Anjung Seri, masa dpt taw keluaran ni dah keluar, aku terus pergi beli, sampai kat kedai, Dammnnn!!! Takde..Rupanya baru smpai, budak cashier tu tgh check kuantiti lagi, aku tggu smpai budak tu habis kire, terus beli, tak dan die nak susun kat rak..Siap pilih yg cantek2 lagi, takmau yg kedut2...hahahah...



Yang bestnyer, selain dapat masuk majalah, dapat makan free plak tu..Makanan kitorang haritu disponsor oleh Ayers Rocks & Butcher, Kota Damansara..Sedaappp weyy !!! Eh ade ke, makanan free yg tak sedapp ek..Free mestilah sedapp kan..ngehngeh..




Akan aku simpan buat kenangan, nak tunjuk kat anak2 cucu nanti..Siap beli 2 lagi, taktawlah ape motif aku beli sampai 2, hahahah..Hadap jelah labu.

**Tggu lagi satu keluaran , kalini gambar rumah mak aku plak masuk majalah..Kali kedua  masuk majalah lah kiranya, tapi tak pasti lagi keluaran biler...hehehehe...Kemainn ko kan..!!!kuikuikuikuikui




18 comments:

  1. kata ada gambar mak.. xder pun.. :P

    untung r dier.. huhu.. mesti umh cantik..

    ReplyDelete
  2. perghh....meletopla nory..
    menunggu majalah seterusnya heeee~

    ReplyDelete
  3. @izfanora...ader...mak nory yg pakai tudung pink tu...sebelah nory...

    ReplyDelete
  4. @Mila Ahmad ishh mila ni...manede meletop, gambar sipi2 je pon..hehe

    ReplyDelete
  5. wahhhh bestnyaaaa..huhu..jelez sehh..

    Jom singgh kalau sudi:
    http://chot91.blogspot.com/2012/11/date-our-first-meet.html

    ReplyDelete
  6. wahhh retis dah sis cantik ni... terbaiklah!! tahniah kepada sis dan your mom...hehehe

    ReplyDelete
  7. http://www.nadiafarahida.com/2012/11/pemenang-sape-nak-fridge-magnet-bandung.html

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum. glamour awak! hehehe

    ReplyDelete
  9. wah..bestnya..muka dia masuk majalah...hehehehe

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum awak.. sheila ada review blog awak ni.. sila lah tengok ye nory..

    http://sheilashahfiekry.blogspot.com/2012/11/blog-review-1.html

    ReplyDelete
  11. amboi seronok yer dpt masuk majalah

    ReplyDelete
  12. tak cover tapi masuk gak majalah.kira ok la tu :)

    ReplyDelete
  13. wah wah wah...femes rupanya dia...masuk majalah lagi tu..nak sign pelissss...heheheh :D

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)