Followers

Tuesday, June 5, 2012

Aksi Menggoda Laura Stella

Kenal ke sape Laura Stella, nama kalah "retis".hehe..Klau kat kwsan umah mak aku tu, die ni dah popular skrg, smua org kenal nama die.Kadang2 ade budak2 lalu dpan umah mak aku pggil2 nama Laura.Padahal aku x kenal plak budak tu..hehe..Cmne die kenal Laura ni..

Laura Stella yg aku mksud kan ni adalah anak bulu's aku yg sekor ni lah.Sape lg kan.Kelass gitu kan, popular ngalahkan tuan.Aishhh, ape2 lah si Laura ni.Ari2 time lunch aku mesti balik umah mak aku, dpt gak reda kan stress kat tmpat keje bile usap bulu2 cik lola ni..Mmg ade niat nk angkut bwk blik umah sewa aku,tp umah aku tu mcm x safety lah utk anak bulu's aku ni.Risau die terjun dr tgkat 2 & takut diculik org je.So, lbh slamat die tggal kat umah mak aku.Nafkah tiap2 bulan aku yg tggung.hehe.

Aksi2 si Laura yg selalu menggelikan hati bile die tido, muke die malaasss sgt2,pastu saje je buat muka comel, buat muke mintak penyepak gamaknyer..haha tp x smpai hati nk cepuk, aku gomol2 je die.Eeee geramm sgt ngan die.Lg satu cara die duduk, flexible btul bdan die,kdg2 tu dah rupe alas kaki dah.Hahaha.Laura ni suke bergambar taw, klu nmpak camera, pndai je die posing..Ikut tuan die agaknyer..hehehe






tengok lah aksi2 die, mcm2 lg sbnarnya aksi die didepan camera.Malas nk upload je..Kalau tgk time rindu2, mesti senyum sorang2 ingat keletah die..hehe...Betu lah org kate, belai kucing ni boleh meredakan stress..Xcaya cube try..hehe

5 comments:

  1. Ya Allah comeynyeww kucing sis nie... pipi dy tembam (padahal bulu dy yg menampakkan dy begitu)... Awwww.. jge elok2 kaka, susah nak dpt nie.. dah la warna cantik.. awwww.... tengok muka dy pun dah hilang stress sy.. XD

    ReplyDelete
  2. comeinye kucing.. geram.. tapi kite jenis tak suke bela kucing sbb malas nak handle berak die hahhahahah dasar pemalas kan

    ReplyDelete
  3. @✿Lady Ainaa✿ die mmg suke wat muke comel, rase nk gigit2 je kdg2...gerammm...hehe

    ReplyDelete
  4. @jueleeakak train kucing akak berak dlm tandas...kdg2 tu berebut tndas ngan die pagi2..hehe..die x reti berak kat pasir, cmne pon die cari tndas gak...

    ReplyDelete
  5. @jueleeeh tak perasan plak tersebut diri akak...sorry kak..hehe..nory x perasan td...

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)