Followers

Monday, May 13, 2013

Belum terlambat nak ucap Selamat hari Ibu

Sekarang ni, asal weekend je busy dengan event yang melibatkan blogger,Sabtu ada event kat Airport Subang, Ahad plak dengan One Cinema, boleh kata bulan ni weekend je tak free,,fulll dengan aktiviti..Tapi aku seronok dengan life aku yang busyy sekarang ni berbanding dulu, sekurang2nya weekend aku tu terisi dengan aktiviti yang mendatangkan banyak faedah dari aku duduk terperuk dekat rumah je kan.Heyy ada jugak mulut2 yang bercakap, aku ni busy sampai abaikan suami, hurmm setahu aku setakat ni aku belum pernah sampai tak balik rumah tinggal suami tidur sorang2, aku still tau nak bahagi masa, ada event2 tertentu aku hangkutt sekali laki aku, cuma sometime bila jadual kerja dan jadual event kami clash, so, aku terpaksa pergi sorang2, tapi tak pernahhh lah sampai tak balik, aku still tahu batas2 lagi.Yang penting Abi izinkan, malas lah nak pikir pasal mulut2 orang ni kan..Buatt serabutt kepala je..huhu

Macam biasa lah, tajuk lain, tapi intro meleret2, layannn jela labu..Ekceli, nak ucapkan Selamat Hari Ibu (13 Mei 2013) buat semua ibu-ibu diseluruh dunia, bajet macam satu dunia baca blog aku lah ni..kuikuikui..Dan tak lupa buat ibu tersayang, Puan Noridah Hamzah, (mak aku lah), Selamat Hari Ibu, Mak..Adik saaaayang mak dunia akhirat.Terima kasih sebab melahirkan dan membesarkan serta mendidik diri ini sampailah dah jadi manusia pon sekarang ni..(Habis sebelum ni aku bukan manusia ke hape?)..hahaha..Kenalah mention "manusia" tu sebab, sekarang ni yang bernama manusia pon tak sepenuhnya manusia, Ada yang nampak je macam manusia, tapi rupanya Alien.kihkihkih (okay memang tak kelakar)..Maaf lah kalau aku melalut harini, pengaruh filem kuat sangat ni, mentang2 baru lepas tengok Star Trek 3D semalam...kahkahkahkah..hebat pengaruh filem kaw ni noryyy...kuikuikuikui..
Comeyy tak Kak Ton??Eh silap...comeyy tak Kak Ida (Mak aku)...?Aku dengan mak aku sape lagi comeyy...Okay takyah jawab, taw dah mesti mak aku lagi comey, aku mewarisi sipi2 je kecomelan mak aku..hukhukhuk boleh??Okaylah kan dari takde langsung...heheh

Dan sempena dengan Hari ibu ni, aku nak tujukan sebuah lagu yang aku sukaaa sangat, bila dengar mesti sebakk, meleleh2 air mata, aku tujukan khas buat Mak aku dan buat seluruh ibu2 diseluruh dunia ni..Ibu wanita terhebat!!!

16 comments:

  1. Assalamualaikum selamat hari ibu!!!!!!!!!!!!! sheila tak tau pun tarikhnya, mak sheila call sheila. hahahha. boleh gitu? hahahahhaha

    ReplyDelete
  2. haha comel sangt Mak Ida *boleh?? hehe btul2 kuat kesan filem tu kat akk ye haha btw tak yah dngar cakap org buat hal sndiri lagi bgus yg pnting kita tau baik bruk nya kan ? :)

    ReplyDelete
  3. terlambat dah... hahaha.. :P
    selamat hari ibu utk kamoo jgk.. :)

    ReplyDelete
  4. semoga ibu nory diberi kesihatan yg baik dipanjangkan umur ... amin ... ala x blh tgklah lagu apa tu..

    ReplyDelete
  5. Ala cutenye nory dgn mak hihihi....

    ReplyDelete
  6. Hepi mother's day utk semua ibu ibu ..
    suka gak lagu tu.. Sedih.. Tp lagi sedih lg allahyarham sudirman tu huhu

    ReplyDelete
  7. Selamat hari ibu.. Mesti terharu mak Nory... :)

    ReplyDelete
  8. Sweetnya gambar, cium mak ramai2...hepy mothers day =)

    ReplyDelete
  9. selamat hari ibu kepada bunda sis yg tersyg.. hehehe.. wahh makin bz ye akk ni.. ajak la sy sekali... XD

    ReplyDelete
  10. comellah ibu.hehe. selamat hari ibu kepada beliau.. semoga diberkati umurnya, dibukakan pintu rezeki seluas-luasnya dan sentiasa dilimpahi dengan kebahagiaan.. amin

    ReplyDelete
  11. ~ assalamualaikum, jom beli tudung . :) . boleh tengok sini .
    http://sukasukidee.blogspot.com/2013/05/bawal-and-shawl-tibal-baru.html

    ReplyDelete
  12. comey kak ida! ehhh name ida memang comeyy pun. hakahakahkahhh

    ReplyDelete
  13. selamat hari ibu wt ibu sis nory..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)