Followers

Wednesday, October 2, 2013

Good Luck bebeh !!!




Hari ni hari pertama PMR bermula, buat semua pelajar tingkatan 3 terutama sekali buat adik aku, semoga berjaya menjawab peperiksaan dengan tenang.Alaa PMR kacanggg je..hekhekhek..Tahun ni tahun terakhir PMR kan, tahun depan dan tahun seterusnya PMR akan dimansuhkan.Haa jangan nak suka sangat yer adik-adik yang tak kena PMR nanti, SPM nanti lagi susahh kau nak hadapp, tak leh nak enjoy2 dah, kena betul2 study dan ingat apa yang dah study dari Tingkatan 1 sampai Tingkatan 5..Hahahaha, tak semudah yang disangka yer...Jangan seronok sangattt..hhihkihkihkhikhik...

Buat adik aku, Nora Natasha..Pleassseee buat yang terbaik okay...Kejar cita-cita kau yang satu tu,InsyaALLAH kau boleh buat..Tak dapat straight A pon takpe, dapat 3,4 ketul A pon jadikk lah dari takde kan...hehehehe...

 
Gambar last weekend, berjimba sebelum PMR katanya, layann kan aje...Siap karaoke, shoppiing bagai, habis 3 shopping complex diterjahnya..huhuhu...Sabor jela..




10 comments:

  1. Goodluck for Adik Nory.. Wah cantiknya gambar.. :-)

    ReplyDelete
  2. Comel betul gambar dua beradik nih hehehhe kelakar tgk masing2...nory untung punya adik kecik lagi...comel all the best yer

    ReplyDelete
  3. goodluck sayanggg!!! please bagi berketui ktui A yeee. heeeeeeeee~

    ReplyDelete
  4. moga berjaya buat calon-calon PMR :)

    ReplyDelete
  5. gdluck... ala tringt dia wat qwiyomi.. :P

    ReplyDelete
  6. good luck for your sis...Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sis n kalau sudi follow la saya balik yer…

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)