Followers

Thursday, January 30, 2014

Cuti 6 hari, macam tak cukup je..huhu



Esok Chinese New Year, kesempatan ni nak ucapkan Happy Chinese New Year buat boss n lady boss aku.Walaupon dia tak baca pon blog aku ni, haha, tetap nak wish jugak..Dikesempatan ni, nak ucapkan terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan kat boss aku sebab bagi cuti 6 hari untuk staff2 nya..Alaa stafnya 3 orang je pon termasuk aku..hehehe..Aku akan mula bercuti CNY start dari harini sampai hari Selasa..Hari rabu start keje balik..Rasa macam lama, tapi sebenarnya tak cukupp tu..hahaha...Ko bagi lah cuti bape lama pon, mana penah cukup bagi aku..hahaha..Plan cuti panjang??Takde plan kemana pon, aku je yang cuti, Abi kerja macam biasa..Takde maknanya nak short vacation or long vacation bagaii..Tapi nak tuntut jugak vacation walau kecil2an sekali pon, harap dipertimbangkan...Pleasee, i need vacation, pergi zoo pon jadiklah..hahaha..Boleh ke diconsiderkan sebagai "vacation"...Lempangg sekalii...hahaha..Okay, kalau tak boleh jugak, pasang khemah depan rumah pon jadikklah..Desperate sangat nampaknya kan..hikhikhik...


4 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)