Followers

Thursday, September 11, 2014

Jom Port Dickson

INTRO

Weee, weekend baru2 ni sempat jugak lah men"short-vacationkan" diri ke Port Dickson.Ekceli Port Dickson ni tempat wajib pergi setiap tahun, kadang2 lebih dari 2 kali dalam setahun, sebab utama, dekat dan jimat..Yeah!!Asalkan dapat bercuti, tak kesah lah dekat ke jauh..Aku betul2 perlukan "vacation" untuk menenangkan fikiran aku yang serabut kat opis.Nampak je opis aku tu macam tenang, tak ramai staff, tapi dah kalau semua benda aku kena hadap, semua benda aku kena bertanggungjawab, masakkk larr kan..Ko hingat aku robot, sebab tu aku amat yang teramat memerlukan vacation, nak rehatkan kepala otak dengan meluangkan masa bersama family..

Percutian singkat kalini ditaja oleh papa lah macam biasa.Tapi yang tukang booking aku lah..hehe..Dan port bermalam macam biasa, memang pilihan utama mak aku, kitorang bermalam kat Ancasa Resort AllSuite Port Dickson..Booked yang 1 bilik je, sebab we all family kecik je, bawak toto memasing bentang tido reramai kat ruang tamu, mak n papa kasi can berbulan madu berdua kat dalam bilik.hehehe..


Dalam perjalanan ke Port Dickson, jarak antara rumah dengan Port Dickson takdelah jauh sangat, lebih kurang sejam setengah perjalanan macam nak balik kampung Abi je..heee....


Eksaited bawak Iqy pergi bercuti, dalam kepala dok terbayang nak belikan pelampung dan swimming suit untuk Iqy, tak sabar, tak sabarr..First time ni bawak Iqy mandi pool n laut..nerbess jugak takut dia tak suka..heeeee...

Next entry lah sambung citer lagi..Tetiba boss masuk opis plak ni...Kacau daun betul lah...huhuhu

5 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)