Followers

Friday, November 7, 2014

Officially fulltime housewife

Ehemm2..tajuk entry pon dah poyo habis..kemain officially lagii ko kan..seronok jadik housewife??? Wat masa ni sedang cuba membiasakan diri dengan title tu, ternyata aku memang 'panas bontot' duduk umah seharian..Pagi2 dah cabott pegi breakfirst ngan mak aku.Sampailah time Abi balik kerja nanti barulah aku balik rumah..Seharian lepak kat tesco lah aeon big lah, IOI lahh..Hoii kemainnn lagi..memang dasar tk reti lekat kat rumah..Iqy pon dah start ikut perangai aku, kalau duk rumah lama2, mulalah merengek mengilai2 tak tentu pasal, bila bawak keluar kemain happy semacam..Abah dia dah konplen dah cakap Iqy ikut perangai mama kuat berjalan...hahahaha..Mak ko ni memang, duit seringgit dalam poket pon boleh bjalan, asalkan dapat berjalan, duit tak banyak pon takde hal buat2 macam ado je..hahaha..

Aku tengah riki2 kerja kosong jugak ni..Tapi Abi cakap relax lar dulu sebulan dua..Eh klu boleh nak relax setahun dua lagi. Kahkahkah...

Lama jugak tak apdet entry, tak sangka sampai ada yang pm tanya kenapa tak apdet..Terharuu kite taw..Suka eh dengar kite merapu2 kat entry ni..Tunggu eh nanti aku apdet entry Kuching.Mungkin ade yang tak taw, okey nak bagitaw lah ni, aku baru je balik bercuti kat Kuching bersama family tercinta.Tunggu mood rajin sampai, aku apdet lah..Okbaiii..

14 comments:

  1. dah jadi housewife...wowwww..sonot..

    ReplyDelete
  2. Im a housewife too ;). Ank dah 3 org, kalo kuar berjln2 tanpa hubby jenuh jg nk kawal. Lg2 skrg byk kes penculikan kan. Hjg minggu baru bw ank2 berjln2 luar.

    ReplyDelete
  3. Heaven ye mama Iqy, selamat menjadi surirumah yang berjaya eh ??? hahaha..

    ReplyDelete
  4. seronoknye jd fulltime..boleh jage anak ...xyah risau2 anta pengasuh..

    ReplyDelete
  5. Bestnya jd housewife. Tingin jugak tp wat ms skrg xleh lg sbb ank xde lg. So bkhoje lah dulu.

    ReplyDelete
  6. best nyer..lg pun best jugak.ble full time jg iqy..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum nory, yeayyy welcome to the club fulltime housewife! heeeee

    ReplyDelete
  8. Wah seronoknya jadi housewife.. bleh shopping jalan-jalan gitu.. hehehe

    ReplyDelete
  9. Bestnyaaa..kalau akakpun dpt buat mcm tu

    ReplyDelete
  10. jadi housewife lagi bagus... ank mmbesar depan mata ja...

    ReplyDelete
  11. bestnyer.teringin nak resign jugak. tapi kadang2 syg lak.tempat kije dah dekat ngan umah tak mcm dulu jauh.hihi

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)