Followers

Wednesday, December 3, 2014

Besday gift vs special gift

Laki aku bila sampai mode ' romantik' dia memang rasa nak pengsan buatnya..Yo la laki den ni haa bukan spesis laki yang romantik2 gitu tapi dia ade suweet dia yg tersendiri la..Romantik dia tu ade hari2 tertentu je, tapi sweet dia hari2..Haa faham dak..hihi..

Ingat lagi besday aku bulan lepas?? Haa lupa la tu? 19 November laa.Memang Abi ada tanya aku nak hadiah apa? Ko taw jela laki aku tu bukan reti buat seperais2 ni.Yang aku plak jenis tak reti mintak2 hadiah, bila ditanya mesti jawapan aku alaa takyah lah belanja makan pon okey,dapat kek sebijik pon aku dah syukur dah atleast dia tak lupa tarikh lahir aku dah ler.Tak reti la nak mintak hadiah ni.Tetiba otak blank taktaw nak hadiah apa takkan tetiap tahun nk handphone baru je, parahhh..

Tapi Abi ni ada pasang niat nak hadiahkan something sbagai tanda terima kasih sebab lahirkan zuriat dia 8 bulan lepas..Tapi aku tak mintak pon dia yg nak bagi sesangat maybe faktor dia menyaksikan sendiri saat aku bertarung nyawa lahirkan zuriat dia kot, yela sampai dia sendiri menitis airmata waktu tu.Thats why kot dia beria2 nak hadiahkan aku.Aku iye kan aje la..

Last2 awal bulan baru ni dia belikan hadiah ni sebagai hadiah besday merangkap hadiah penghargaan kerana melahirkan Rizqy..Ye hadiah biasa2 je bagi orang lain tapi luar biasa bagi aku.Pestaim seumur hidup pakai jam mahal..Sebelum ni jam paling mahal aku RM25 je made in pasar malam.hihihi..

Kalau ada yg cakap aku nak show off ke hape, lantak ko la.Yang penting aku taw apa niat aku.Kalau betul aku nak show off, setakat jam je kot, bukan tayang lamborghini sebijik, lagi ko jegil2 mata kat aku kan.Ni entry kenangan beb..Kenangan hadiah diusia 27 tahun.Eh bocor rahsia umur aku..huhuhu..

Abi memang jual jam tapi bukan original , gred A je.Tapi bini punya pasal, dia belikan yg Ori lah kasik binik merasa..maklumlah bini tak penah pakai jam mahal2 ni.Kesiann kan. Sob sob sob..

anyway..tenkiuu Abi..ailebiu so much..terus melaram jam baru pegi opis baru..Ehh ..haha


5 comments:

  1. wowww...mahal tue..
    ok la sekali skala...

    ReplyDelete
  2. wah..cantiknya jam tangan..Ini untuk kenangan..kalau saya pun mesti nak letak kat blog..bukan hari2 kita dapat jam tangan ..eheheheh

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum nory..alhamdulliah syukur. rezeki nory. heheeee lawo jam

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..rezeki..dapat hadiah tu..

    ReplyDelete
  5. Mesti rasa asyik nak tgk jam je kan. Eh, pukul 8, eh pukul 1, eh pukul 5..lol..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)