Followers

Wednesday, August 5, 2015

Terjebak

 
Macam mana boleh terjebak ni??Adoiii..Haritu ada sale kat opis, tapi aku terlambat dapat tahu, ada dengar jugak dorang cakap ada jual baju baby kat sebelah, aku tak amik port sangat sebab aku ingat mesti baju biasa-biasa je.Sekali tu, secara tak sengaja tertengok baju-baju budak, ehh cantik cantik lah plak, tapi dah tak banyak, rugi dapat tahu lambat, tapi tu pon aku dapat rembat 5 helai, 3 helai baju gigirl, 2 helai untuk Iqy..Baju gigirl paling banyak yang comey-comey, aku ni mujur takde anak daree, kalau tak, lupa daratan aku.Tapi tak semena-mena terembat jugak baju gigirl sebab comeyy sangat, takpe aku kan ada anak dara jugak, Bungaaa n Dicha (anak buah aku)..Aku bagi sehelai kat Dicha, 2 helai kat Bungaa..Alahaiii comeyynya ...gerammmm tengok..Ni rasa nak beranak lagi ni, sorang chineess staf tu suruh aku beli baju gigirl n simpan buat "umpan"..Umpan raih anak kedua katanya..Tips dapat anak perempuan ke haaa??Bolehh try..Tapii tak tahan nak simpan, tak sabar nak tengok baju tu dipakai, kesudahannya jadi rezeki Bunga n Dicha lah..hihihihi.. 

7 comments:

  1. Assalamualaikum..selamat pagi...
    Nieyl singgah di sini =)
    InsyaÁllah...nieyl doakan

    ReplyDelete
  2. Sama la dgn sue, x menahan tengok baju gegirl cantik sangat..kalo beli baju gegirl kadang tu terlebih beli dr yg abang2nya. Pandai pulak si abang komplen ibu beli byk baju kat adik girl.

    ReplyDelete
  3. Follow me back

    http://akudiadangarage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hihihi gile jadinye tgok baju baby kan. lg2 baby girl. Baju mak xde. baju anak banyk. rega lagi mahal hahahaha

    ReplyDelete
  5. untung la iqy dapat mama rajin shopping baju utk dia..hihi

    ReplyDelete
  6. Assalam nory,
    meemaaaannng baju gegirl berhantu he3

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)