Followers

Thursday, September 10, 2015

Lunch ditaja

 
Hari selasa haritu, ada majlis diadakan kat opis .Ada lah buat makan-makan sikit.Dahlah baikkk punya setting meja betul-betul depan tempat aku,senang nak amik makanan.Ada bihun,ade nasi lemak,ade ayam goreng berempah,kuih-muih dan macam-macam lagi lah.Aku pun melantak lah puas-puas,time lunch pun tak balik rumah mak.Lepak kekenyangan kat opis.Mulut mengunyah je sepanjang kat opis.Oh heavennya,sampai ketat perut aku.Kenyang sampai malam tuhh..

Lepas makan-makan ade sessi pengagihan barang2 makanan ,setiap sorang dapat satu bungkusan berisi beras,minyak masak,biskut dan kuih muih.Rupanya ni aktiviti tahunan opis aku.Setiap tahun mesti buat macam ni jugak.Hurmm kalau tetiap bulan buat lagi bagus,jimat duit belanja barang dapur aku.Hahahaha..

1 comment:

  1. Assalamualaikum dan salam kenal dari Che Mid..nice blog sis..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)