Followers

Wednesday, May 18, 2016

Majlis Pelancaran Produk Transbella dan Transgluta di Teh Tarik place, The Mines


Rasa bertuah sangat bila dijemput ke majlis pelancaran produk kecantikan terbaru keluaran  Zenia Beauty.Majlis yang sederhana tapi meriah dengan telatah hos jemputan diva gedevasss "Azwan Ali" dan duta produk Transbella dan Transgluta,selebriti Atita Haris.Majlis ini juga melibatkan ramai lagi rakan2 blogger yang lain.


Majlis bertempat di Teh Tarik Place, The Mines dan tema majlis haritu adalah warna purple.Sweet angat.
 
Pelancaran produk Transgluta dan Transbella dimulakan dengan sedikit penerangan mengenai 2 produk tersebut yang kedua2 nya mempunyai fungsi yang sama iaitu sebagai agen pemutih badan.Bukan setakat kulit muka je putih, satu badan sekali boleh putih,oooohhh i suka nii.Dan paling mengujakan, bukan setakat putihkan seluruh badan tapi pakej sekali dengan menganjalkan kulit seluruh badan.Kasi tegang balik kulit-kulit yang kedut-kedut dan menggeleber itu.


Salah satu perbezaan Transgluta dan Transbella adalah Transbella mengandungi collagen manakala Transgluta pula tiada collagen, bagi yang ada alahan dengan collagen boleh cuba Transgluta, bagi yang takde masalah dengan collagen boleh try kedua2 sekali.Selain itu cara pemakanan 2 produk ini pun berbeza, Transbella berbentuk tablet yang perlu dihisap manakala Transgluta berbentuk pil kena telan  bersama air.
 
Transgluta dan Transbella ini sesuai diambil oleh lelaki dan wanita, ibu mengandung pon boleh ambil tapi disarankan mintak nasihat doktor terlebih dahulu dan seeloknya makan selepas kandungan melebihi 6,7 bulan keatas.Tiada mengandungi bahan kimia terlarang, dan selamat diambil oleh semua lapisan masyarakat.Untuk kesan yang lebih efektif disarankan menghentikan pengambilan kefein.Masa period pun boleh makan yer tiada masalah pun.Dan paling penting, minum banyak air kosong, 8 gelas sehari.Barulah kesan dia pun menakjubkan gituuu..InsyaALLAH, kalau makan dengan betul ikut peraturan dan cara makan kau akan nampak kesan dia dalam masa singkat.Singkat yang macam mana?Itu bergantung pada setiap individu mengikut tona kulit memasing.Yang penting saborrrr..


Aku dah start amalkan Transbella dan Transgluta ni, dan aku sendiri kagum dengan kesannya yang sangat singkat.Nampak perubahan ketara lebih2 lagi pada kesan parut demam campak aku dah semakin pudar.Kompommm aku nak teruskan lagi dengan produk ni.Macam dah ter"fall" in love plak.
 
Korang pon patut try jugak , dah nak raya ni takkan takmo putih melepak dipagi raya, nak2 plak sekarang ni tengah ON SALE..Harga tengah jatuh gedebuk2 ni, rugi weyy kalau korang tak grab satu, kang meleleh air liur tengok aku putih melepak sengsorang, kang cakap hakak tak payung plak..heheheheh..

Antara kelebihan Transgluta
Untuk promo , Harga sebotol Transbella adalah Rm80.00 dan Transgluta RM70.00.Sebelum dia kembali ke harga asal, cecepat lah grab bebanyak buat stock sampai hujung tahun.hehe

Ni antara testimoni paling "win"..Namanya Intan Dayana, Intan  ni asalnya kulit kusam dan hitam manis, tapi setelah mengamalkan produk transgluta dan transbella selama 3 bulan, hasilnya kulit menjadi lebih putih keseluruhannya, teruja hakak dik nun, tak sabor nak jadik cantik macam dia.


Perkenalkan ini kak Suraya , co-founder syarikat Zenia yang mengeluarkan produk Transbella dan Transgluta ni.Cantik orangnya, sempoii dan tersangattlah humble orangnya, suka tengok dia senyum,manis je.Mohon 'transfer' sikit comeyyy tu kat Nory, kak...heheheh..


Dan ini PN Anny Ariffin , as a Founder.Pemalu orangnya tapi tak sombong , senyummm je tak pernah lekang.


Dan ini,  Atita Haris, lawa weiii dia ni.Memang layak jadi duta pon.Awak jangan cantik sangat boleh tak?Tinggi lampai orangnya.Terserlah ke"rendang'an aku bila berdiri sebelah dia taw.hukhukhuk #menangistepibucukatil


Haaaa ini kompom kenal kan..Sape lagi kalau bukan Azwan Hj Ali.Selayaknya digelar diva kerana telatah pengacaraannya sangatlah mencuit hati.Sporting plak tu.Siap berjoget-joget bagai.Eh sporting lah dia ni, sape cakap dia kekwat..Okeyyyy je..


Acara memotong kek sebagai simbolik pelancaran majlis pada hari itu.
 

Zenia Beauty sekarang ni tengah nak carik agent diseluruh Malaysia. Pada korang yang nak tambah pendapatan sehingga RM2,000.00 sebulan boleh la hubungi Suraya Sulatin (012-9184042) untuk tau macam mana nak jadik agent mereka dengan lebih lanjut. Dengar cerita, dua hari selepas pelancaran Transbella, sale mereka sampai RM20,000 hanya dalam tempoh dua hari! Memang ramai yang makin yakin dengan Transgluta and Transbella. Ni la masa yang sesuai untuk korang grab peluang ni and tambah duit poket, kan?

Harga Asal Transgluta ialah RM110.00, Promosi sekarang RM70.00 sahaja. Transbella pula harga asal ialah RM90.00 tetapi dijual dengan harga promosi RM80.00 sekotak.
Email : zenia.sales@gmail.com
Hotline : 013-6915915 / 019-3173715

1 comment:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)