Followers

Thursday, July 13, 2017

#ootd my anak bujang




Asyik #ootd mak dia je kann, sesekali kasik can lah kat my only anak bujang ni haaaaa..Dah besar dah iyeee..Lagi nampak besar bila tengok dia dengan gaya "abang2" macam ni.Tersenyum mama abah tengok gambar anak bujang to'ang2 ni.Abah dia lagi lah sampai cilok gambar Dak Iqy buat DP facebook, eleh perasan lah tu anak dia hensem macam dia masa muda2 dulu..hahahahaha..#pleaseeeelahAbah



Tahun ni takde dapat soalan hot yang tanya "bila nak tambah anak" ,,"bila nak bagi dak iqy adik lagi?" ..mungkin sebab rata2 dah tahu aku baru je lepas "kehilangan" triplet kan sebelum puasa haritu.Tapi aku tak kisah pon dengan soalan2 tu, tak de rasa rimas ke hape, biasa je..Bagi aku tu macam soalan pembuka bicara gituu, soalan penambah rencah dalam perbualan, so takde isu sentap2 ke hape.Dont worry hakak happy je.


Hamboiii kemain lagi bila suruh pose, Dak Iqy ni kadang ikut mood, ada kala mesra kamera,ada kala nampak aku selfie muka aku sendiri pon dia marah, ahhh ko dah kenapa, tak bagi mak bergambar ni nakkk..hahaha..




Situasi paling kerap berlaku,setiap kali orang tanya umur dia, semua mesti tak percaya bila aku kata umur dia baru 3 tahun..Semua ingat dia 5,6 tahun..Apa besar sangatt ke badan anak aku ni??besar tu idoklahhh, tapi lebih pada ketinggian kot ..Okey lah tang ketinggian mmg ikut abah, mak sedar diri rendang tak berbuah,tapi tang comey ikut mama..okbaiii..ahahahahhaah...Lantaklah besar ke kecik, asalkan sihat yer dakkk..? Problem bila anak cepat meninggi ni, baju seluar mmg takleh pakai lama, cepat je senteng, tau2 je baju dah sampai pusat,seluar dah senteng sampai atas buku lali..Kaki pon sama, besar..Ikut kaki aku kot...size 7 kadang 8..huhuhuu...tasha adik aku lagi lah, kaki dia size 10...ahahahahah...godzilaaa betul..


p/s : abam Iqy single lagi..mehlahh beratur isi borang...tapi nak bagitau awai2, mak abam garang macam Hulk..hahahaaha..tak pandai masak takpe, jangan tak pandai amik hati mak abam sudah laa...hehehehee

2 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)