Followers

Wednesday, September 18, 2019

Sejenis come back



Tenggelam timbul je aku kat alam blog ni sekarang.Dah lama dah aku berniat nak aktif balik tulis blog, nak update setiap moment2 tapiii tu lah niat je lebih, inisiatif langsung takde..Ni pon ntah apa mimpi tetiba berderet entry baru..Entry basii pon lantak situlaaa.. Sebab aku jenis yg suka baca balik blog sendiri.. hahahaha.. aku peminat fanatik Nory Zoulkefle a.k.a diri sendiri tau..🤪🤪🤪

Updated terkini, aku masih memegang takhta surirumah sepenuh masa lagi... hikhikhikhik.. kadang aku pikir kalau aku keje pon tiba2 aku ubah fikiran balik, tak ke menyusahkan majikan aku..dari aku menyusahkan sesiapa biar lah aku menyusahkan diri sndiri cari duit sndiri dengan buat keje sendiri..haha..tak sape sakitkan hati aku dan aku pon tak menyakitkan hati majikan aku..ye dakkk..Doakanlah semoga makin murah rezeki aku..Allahumma Aamiinn..

Dan yang terkini pasal aku adalah aku baru saje kehilangan kucing kesayangan aku...JIMBO
Pemergian yg sangat tiba2..
Ya Allah down nya aku rasa
Benda yang paling akuuu taknak berlaku, akhirnya berlaku jugak..Sape lah aku nak mengubah takdir yg dah ditetapkan..

Org akan cakap, alaaa kucing je kot..
Tapi bagi aku dia bukan sekadar kucing, dia insan.. Semua kucing yg aku penah bela dulu, bila time dorang mati, aku lah manusia paling susah nak move on..
Tapi Jimbo ni paaaalllling susah nak move on dan sedih sgt2 sebab dia satu2nya kucing yang aku penah bela yang kematiannya didepan mata aku.. aku saksi hembus nafas terakhir dia..Allahuuuu camne nak describe ekk perasaan nii.. hanya masa je dapat merawat.. Dak Iqy pon turut terkesan dgn pemergian Jimbo yg kitorang panggil Ajim nii..
Nanti aku nak buat entry pasal Jimbo nak buat kenangan..

Ermmm selain tu aku dan Bamjoe ada bisnes baru, sekarang Bamjoe sedang jalan kan bisnes bundle..Ada kasut, jacket, sweater, tshirt..dan macam2 lagi lah..Kesian Bamjoe kerja keras nak bagi keselesaan kat anak bini.Yelaaa semua suami nak yang terbaik utk anak bini dia kan.. tapii tulaaa laki aku spesel sikit... kerja tetap + bisnes bundle... masa tido dia 2 jam je sehari,sabtu ahad pon kerja.. semoga Allah bukakan pintu rezeki buat Bamjoe permudahkan segala urusan dia..allahumma aaminn..

Harap2 pasni ada entry baru lagi...semoga makin rajin berblog ye Noryyyy !!!



0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)