Followers

Saturday, August 6, 2011

First Ramadhan as a WIFE

 Rase lame da x update blog..Time aku menulis post ni aku tgh basuh bju..2 trip gak lar..da 3 hari da bsuh..hehe..Hari ni da 6 hari kite smua menyabut ramadhan..
 Hmm Ramadhan kali ni adalah ramadhan pertama bg aku n hubby setelah bergelar asben & wife..Mmg satu pengalaman yg baru bg kami lebih2 lg aku..Time bujang2 dulu, aku ni jenis liat bgun sahur..Bgun je smua mkan an da terhidang oleh my mom..Tu pon makan x selera, just minum air je,..punyela pemalas...
 Tp sjak da kawen ni, da dok umah sndiri x tggal ngan mak dah,  alhamdulillah..xpenah lg misses bgun sahur...(eleh bru pose ke-6)heheh..kul 4 pg da bgun wat air,sdiakan makanan,panaskan lauk..Dan yg paling respect skali, skrg aku da boleh makan nasi time sahur..Siap btambah lg..hahah...Hubby la ni yg mengajar aku kuat makan..heheh
 Time berbuka lak, mcm biasa mmg tiap2 ptang suke gi bazar ramdhan cr kuih..Tp kitorg ni pencinta makanan, klu gi bzar, x penuh 2 tangan ni mmg x sah...Klu makan, mcm sok makanan di catu..hahahah...Patutlah sjak kawen kami bdua smakin "BOLAT"...heheh..Alaa tgh berselera ni, kite makan jela...hihi..

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)