Followers

Thursday, August 25, 2011

simple celebration for my soul mate...

21 Ogos aritu, genap la umor hubby yg ke-29...Disebabkan tarikh hubby tu ujung2 bln n poket pon kempis, so, hanyer simple celebration je mampu aku wat utk raikan besday hubby yg first kmi smbut lpas da kawen ni..Tu yg aku excited sgt nk wat gak, walaupon hanye kami bdua je yg meraikan..
  Hmm aritu lak hubby keje, so snang la aku nk wat keje2 nk menseperaiskan die..hehe..tghari tu aku gi HERO sorg2, hubby mmg da start nagging(bebel) klu aku gi sorg2..Tp mcm2 alasan aku bg, sbb xnak die taw aku gi beli psiapan utk smbut besday die tu..hehehe...Aku gi beli brg2 utk masak, arini nk masak spesel sikit, tomyam cmpur spesel, hubby request srh ltak "mushroom"..hahah seumur hdup x pnah beli bnda alah tu..terok tul aku ni, beli ayam pon aku main hentam je..Biasanyer bab beli bhn2 masak ni, hubby yg pi beli..Hmm biler kene turn aku kene pi beli, da haru biru di buatnyer..Lame aku kt Hero tu dok pilih2 ayam, udang n mushroom..Bape kali tipon hubby mintak tips pilih udang lar, ikan  la , syur2 lar..hahahaha...susahnyer xde hubby disisi..That why i need him every second...hehehe..Da habis beli2, aku gi beli kek lak..kt dlm Hero tu ade jual, beli yg murah2 je, wat syarat je kan..heheh..Pastu terus blk umah..
  Balik je terus start prepare masak2 ape smua...kemas2 umah sikit...Kek aku da sorok lam peti ais..Lbh kurg kul 6.30 hubby pon balik..Trus tgk kt dapor, hubby senyum lebar je..Die kate bau pon da sedap, belom mkn lg..heheh..kembang kempis hdung ni..adehh...
  Time berbuka, lepas da minum air seteguk, aku pon kuarkan la kek yg aku beli td...SURPRISE!!!!!!!...hehehe...Nk taw muka hubby aku cmne mase tu?? Merah giler ok, n die excited giler smpai terharu..Katenyer dlm sjarah die tiup lilin ni la kali pertama..hehhehe..Tp mmg nmpak die suke sgt, wlupon kek tu murah je , tp touching gak bile hubby ucap terima kasih syg"..huhu..Tu lah hubby yg aku kenal 4 tahun lepas, die seorang yg menghargai..Bagi la ape pon die tetap terima n jage brg tu elok2..Contohnyer jam yg aku beli x smpai 20hggt pon harganyer, tp die pakai everytime smpai jam tu x bjalan lg pon, die tetap pakai..Pelik aku..Last2 aku suruh gak die buang jam tu, tupon die x buang, die simpan lg..Hmm...hubby...hubby..hubby...
 
  * Ucapan utk hubby...
    Selamat Hari Jadi , Abg..Semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan diberkati selalu oleh ALLAH s.w.t..Syg btuah dikurniakan suami sebaik abg, yg penyayang, btagungjawab, pandai jage syg, sentiasa membahagiakan syg .Semoga ape yg abg impikan menjadi kenyataan..InsyaALLAH...

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)