Followers

Tuesday, October 23, 2012

Pergi mana semalam?


Lambat bersiaran arini, pagi tadi busy sikit setelkan kerja2 opis yang melambak- lambak kat atas meja ni arr..Semalam aku bercuti, "emergency leave"..hoho..Emergency lah sangat!!!Tapi boleh dikira emergency jugaklah, sebab last minit punye planning, Jumaat baru kelam kabut memang tak sempat nak apply cuti.Nasiblah dapat boss sporting dan memahami.I lap u lah boss..kihkihkih..Bonus jangan deducted ek..hehehe


Actually kan, semalam aku dengan my mom pergi Kota Damansara.Buek apo eden poie sano??Saje main masak2 kat sana..hehe takdelah..Sebenarnya sekadar memenuhi jemputan dari pihak Anjung Seri untuk sertai group discussion mengenai "Penggunaan Warna Dalam Hiasan Dalaman"..Menarik kan tajuk perbincangannya.Aku merupakan salah seorang peminat Majalah Anjung Seri hasil "hasutan"  mak aku.hehe..Mak aku memang peminat fanatik Anjung Seri ni..Tiap2 bulan tak pernah "mis" beli majalah ni.Aku plak tumpang baca je & berkongsi minat yang sama.

Perjumpaan diadakan di Restoran Ayers Rocks Butcher & Grill.Apa yang menariknya, selain dapat berkongsi pengalaman dan bertukar pendapat, kitorang dapat makan free taw..hehe..Sedaappp plak tu.Nanti aku buat review pasal restoran ni plak,InsyaALLAH.Wartawan kak Ida pon baik & krew2 semuanya peramah & sporting habis..Selain tu kitorang pon dapat cenderahati dari pihak Anjung Seri.



Jika takde aral melintang, segmen ni akan disiarkan dalam Majalah Anjung Seri keluaran bulan Disember nanti..Tunggu...nanti beli taw..hehehe..

Haa ada cerita lagi best, lepas balik dari sessi interbiu tu, aku dapat panggilan dari Anjung Seri lagi, dorang berminat nak shoot rumah mak aku sebagai penghias majalah Anjung Seri .Alhamdulillah, tercapai jugak aku nak memenuhi impian mak aku selama ni.Mak nak sangat gambar rumah dia masuk majalah kesayangan dia tu.Tiap kali belek majalah tu, mesti mak cakap, "Bila lah gambar rumah mak plak nak masuk majalah AS ni?" hehe...Tak lama lagi impian mak tu akan tercapai, insyaALLAH..Tarikh dah ditetapkan untuk sessi penggambaran rumah mak pada 14 November 2012 ni..Aku dah siap2 apply cuti..hehehe..




2 comments:

  1. Salam, wah bestnye mesti cantek rumah nory kan.. :)

    ReplyDelete
  2. Hello, i read yοur blog from time to time and i own a
    similar onе and i was just curious if you
    get a lot of sρam feеԁback? If so how do you ѕtop it, аny ρlugin or аnything you can ѕuggеst?
    I gеt so much lately it's driving me insane so any help is very much appreciated.

    Feel free to surf to my web blog - lose belly fast

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)