Followers

Tuesday, November 19, 2013

Sembilan Belas November



Haiiiii...harini hari apa ek?harini hari selasa kan..kan...berapa haribulan ek? 19 haribulan kan..Bulan berapa ek?? Bulan November kan...Kenapa ek dengan harini??hihihi..Apa daaa sendiri tanya, sendiri jawab..Harini genap lah umur aku yang ke 16 tahun..Alhamdulillah...Eh 26 tahun laaa...Selalu lupa diri taw..hikhikhikhik..

Alhamdulillah, 26 tahun dah hidup sebagai seorang Nory Zoulkefle.Anak kepada Puan Noridah dan Encik Zainol..Syukur masih diberi kesempatan menikmati kehidupan sehingga ke hari ini..

26 tahun yang lepas, mengikut cerita yang mak aku ceritakan semula kat aku, pada tarikh ini lah aku dilahirkan,tepat pukul 2.30 petang aku dilahirkan di Pusat Perubatan Universiti Malaya.Mak aku cakap, masa aku lahir tu, semua nurse-nurse dok puji2 aku cakap aku comel, putih melepak macam anak cina, sampaikan nurse tu ingat mak aku tertukar anak dengan anak cina, sebab perbezaan warna kulit mak aku n aku masa tu kot..Wallahualam, tu mak aku yang cerita, bukan aku yang reka2 sendiri..uhhuhu..Tapi bila dah besar, takdelah comeyy mana pon, maniss tu ada lahh..wakakakakaka....

Pastu plak , mak aku cakap, asal pergi mana2 je atau kenduri, mak aku boleh relax, sebab orang akan berebut-rebut nak  dokong n gomol aku..huhuh..So, mak aku boleh relax lenggang kangkung je..Siap ada yang pinjam bawak balik rumah lagi..hehehe..

Tu citer masa kecik-kecik, dah besar aku macam orang lain jugak, jalani kehidupan macam kanak2 dan remaja  lain..Pernah jatuh cinta, pernah putus cinta, standard lah remaja kan time tu..hikhikhik..Umur 20 tahun, aku temui cinta sejati aku, dan alhamdulillah dia jodoh aku dan sekarang dah jadi suami aku dah pun.hihihi...2 tahun kahwin, kami diuji dengan ketiadaan anak, tapi kami berjaya lalui ujian itu sehinggalah keajaiban berlaku bila aku disahkan mengandung bulan 8 aritu..Syukurrrrrr Allah dengar doa kami..Dan sekarang aku sedang meniti detik-detik indah untuk bergelar seorang mama bulan 3 nanti..Doakan yer..

CEPATNYA MASA BERLALU......~~~

Doa aku, semoga Allah permudahkan segala urusan aku didunia dan diakhirat, moga dikurniakan rezeki yang berkat dan halal, moga dikurniakan anak yang soleh solehah, dan semoga dikekalkan kebahgiaan di dunia dan juga di akhirat nanti..

AMIINNNN~~~

"SELAMAT HARI JADI UNTUK DIRI SENDIRI"




22 comments:

  1. selamat hari jadi nory..
    nory memang cantik pon..gebus jer kulit tau..
    ni dapat baby nanti mesti comellll cam mama dier..

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir, dear... semoga sentiasa dlm lindunganNYA, amin...

    ReplyDelete
  3. Hepi besday Nory. Semoga sihat selalu dan bahagia d smping keluarga tersayang.. Amin

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Lahir kak Nory ;) hee

    ReplyDelete
  5. Selamat ulangtahun kelahiran nory.....

    ReplyDelete
  6. happy besday nory.. may allah bless u.. :)

    ReplyDelete
  7. HB Nory.Semoga Allah panjangkan umur,murahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik.Ameen..

    ReplyDelete
  8. HB.Semoga panjang umur,murah rezeki dan diberi kesihatan yang baik.Ameen..

    ReplyDelete
  9. Wah kt sebaya rupanya..tahniah u dah kawen n ada bakal jd mommy..:)

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday yunk. May Allah bless u. Masa kecik comel, besar remaja sekang ni pun comel, baru 16 yer.... remaja lagi haaa (sangat kan).

    ReplyDelete
  11. Happy Belated Birthday sis,semoga diberikan kesihatan yg baik..

    ReplyDelete
  12. Happy belated yang..birthday kite beza 2 hari jerrrr..hehehe

    ReplyDelete
  13. hppy belated birthday :) sorry lambat sehari. hehe

    ReplyDelete
  14. Happy belatef bestday nory... Moga dipnjgkan umo... Dan dipermudahkan bersalin nnt

    ReplyDelete
  15. Selamat Hari Lahir my dear mom-2-be.. Jaga kesihatan baik2 ek :)

    ReplyDelete
  16. NOry comeiii.. anak keluar nanti mesti comeii.. eh tak tak.. mesti hencem cm abah dia.. hehehhe.. Noryy even ida dah wish kat wasap, nak wish sini jugakk...

    Happy Besday my friend ;)
    Semoga Nory bahagia bersama Zul & baby bakal lahir.
    Aminnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  17. Selamat hari jadi, Allah selamatkan kamu :-)

    Semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang bagus.

    Amin.

    ReplyDelete
  18. selamat hari lahir :) semoga Allah panjangkan umur dan murahkan rezeki :)

    ReplyDelete
  19. Suka lah dgr cerita dari ibu nory masa nory kecik2....mmg betul la apa ibu nory ckp...nory mmg cantik putih gebu masa mula2 Umi Qi jumpa kt flora cafe tuh tau...sure anak nory mesti encem atau lawa mcm mama dia....Happy birthday ye dik noryyy....muda ye lahaiiii baru 26 tahun...akak dah nak masuk 3 series dah dikkkk....hahahha tp hakak hati muda enambelastahuntau hahahahha

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)