Followers

Wednesday, December 18, 2013

Tommee Tippee pilihan hati



Pantang betul sekarang ni , pantang ushar2 online shop mesti terbeli.Nasib baik aku mengamalkan konsep selit duit untuk online shop, so, aku boleh bajettt lah perbelanjaan aku, tanpa usik duit perbelanjaan harian..Pandaii kan..Tapi kalini aku beli bukan ikut nafsu kehendak, tapi ni kira satu keperluan jugak sebab tersenarai dalam list keperluan baby, so aku tak rasa ianya pembaziran.Lagi plak time aku beli ni ada promo,so aku rembatt selaju bolehh..haha


Inilah dia barang yang aku rembat, 2 botol susu brand Tommee Tippee, aku memang berkenan giler2 ngan Tommee Tippee ni dari dulu lagi, hampir nak beli untuk Laura dulu taw, mau kena makii je ngan mak aku...Apa kauu giler nak bagi kucing ko menyusu guna botol branded cenggini...hahahah..Tapi sekarang dah boleh beli dengan senang hati, sebab yang minum nanti anak sendiri bukan Laura..hehehe..Sorrryy sayangg..


2 botol 9oZ ni aku dapat dengan harga RM40 berbanding harga sebenar RM56++..Jimat banyakk tu..Aku pilih kaler hijau sebab taknak terikat dengan satu kaler biru jeee..Asal baby boy, biruu, Asal anak gigirl, pink...Kaler lain pon bolehh per..huhuhu..Tapi kalau gigirll, dah tentu2 aku tetap akan pilih pinkkk...hikhikhikhik..

*Phewww barang2 baby banyak jugak tak complete lagi ni..Baju bajan je dah melambak2, yang lain-lain tak berapa nak complete lagi, Abi dah sound dah, sudah2 lah tu beli baju baby R, banyak dah tu, fokus kat barang keperluan lain plak..huhuhu...Tapi aku tetap rasa yang baju2 macam tak berapa nak cukup lagiii...Alaaa acaner nii...??/heeeee


9 comments:

  1. branded ni kan.. ida salu jeee tgok orang suka brand ni. hehehhehe....

    ReplyDelete
  2. mahal gak tu..tp takpela untuk anak..dulu tak penah tau pon botol ni ada brand macam2..kalau tak BW memang tak tau..paling mahal beli brand pigeon je..

    ReplyDelete
  3. nory jgn beli baju baby banyak2..dorang cepat membesar nanti..

    ReplyDelete
  4. setuju ngan Capital N tu...baju baby ni xleh beli banyak2 sangat..kalo beli pon kena saiz besar2 skit...sekejapan jerk dorang ni membesar..sedar2 dah tak muat..

    ReplyDelete
  5. Kuikuikui..ktorg terlps beli tommy tippee ni ritu msa beli brg bby..tu survey2,beli MAM..skrg dh jtuh cinta dgn mam,tp hg gilossss..huhu..

    ReplyDelete
  6. hahaha. sesuatu sgttt kalau nak bagi kucing pakai botol nih. kihkihkih. btw. nina ada survey gak botol brand ni, berkenan sgt.. huhuhu. igt bonus next month baru nak buat persiapan utk brg2 feeding baby :)

    ReplyDelete
  7. fuyooo.....takpe botol branded utk anak sndri ok la....

    ReplyDelete
  8. utk anak ok la kan. utk kucing tu mcm x sesuai kot. hihi

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)