Followers

Thursday, August 10, 2017

Hari2 aku tengok free live drama

Halluuu...lewat sikit jenguk blog harini.Semalam aku cuti tanpa sengaja, pastu ikut along aku pergi kerja sampai ke KL, pastu menyesal plak ikut dia, sebab bapakk bosan duduk dalam kereta je, dengan jammed nya.hahahahaha...Along aku layannn jela dah adik dia nak ikut sangat kan..hehhhh!!! Rasakannn kau, mujur bawak microphone kesayangan, dalam jammed aku bantai karok 20 lagu, menanah telinga along aku..hahahahahha..Padan muka kau.
Ermmm minggu ni agak busy sikit kat opis, lady boss suruh buat report untuk PO.Dah lah pc lembab , bertabah jelaa aku.Nasib baik dia tak push sangat, so aku buat slow and steady jelaaa..
Ni nak gosip sikit niii, sejak lady boss aku ni start keje kat opis awal tahun aritu, boleh katakan selalu aku tengok drama live.Free of charge plak tu..hahahaa..Lady boss aku ni kengkonon datang ofis ni nak bantu ringankan beban laki dia (boss aku), katanya laki dia ni asyik busyyy je, dia nak tengok lah kerja apa yang busyyy sangat tu kan..Sampai opis, boleh kata semua kerja dia nak take over, sampaikan Wendy nak tanya apa2 kat boss pon dia marah, dia suruh direct tanya dia.Padahal boss aku tu relax jee..Cool je..Busy lah camne pon, takde kacau kitorang pape pon, kalau dia tengah busy, kite datang interrupt camtu je pon dia tak kisah, dia layan je..Tapi yang stress lelebih, bini dia ni haa..
Kekadang aku kesian kat boss aku.Niat dia bawak bini keje sini boleh ringankan kerja2 dia, tapi makin stress aku tngok boss aku tu..Boleh kata dalam seminggu mesti ada gaduh2 dengan bini dia.Depan aku kottt dorang gaduh tinggi2 suara.Bini dia suka cari pasal weyy..

Paling banyak drama minggu ni laaa..Pening kepala aku.Paling terbaru harini punya drama paling bestt sekali.Dengan Wendy sekali terbabit.Wendy takde salah apa terbabit sekali.Mujur aku tak termasuk sekali.Bertegang urat jugak lah lady boss dengan Wendy.Puncanya dia tengah krisis dengan boss, boss aku malas nak layan, terus blah keluar pergi site.Wendy plak kebetulan panggil boss sekejap sebelum dia keluar, nak bagi document, sekali lady boss meluru pergi kat Wendy , jerit2 marahkan Wendy.Dia ada masalah dengan laki dia, Wendy plak yang kena.Tetiba dia salah kan Wendy, dia kata Wendy yang selalu buat boss busy, selalu panggil2 boss bagitau pasal ini lah pasal itulah, padahal pasal kerja je kott..Taktaulah nak kata dia jeles ke apa dengan Wendy tu.Wendy macam biasalah, dah terbiasa kan cara kerja memang macam tu, apa2 semua kena refer Boss, tapi lady boss ni tak puas hati.

Dia cakap lepas ni ada apa2 hal, jangan direct ke boss, jumpa dia terus..Masalahnya kalau jumpa dia, bukan dia boleh setel pon, camne pon kena jumpa boss jugak nanti.Sama je kann..Urmmm ntahlah pelik aku..

Ending drama harini, lady bosss nangis je sepanjang harini, pastu blah balik..hurmmmm taktaulah nak turut bersedih atau tak.hahahaha..esok drama apa plak agaknya...Wendy tadi dah hampir hilang sabar dah, aku risau dia balik gitu je, berhenti kerja terus..Terkontang kanting aku nanti weyyy...Nasib baik Wendy boleh sabar lagi..

1 comment:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)