Followers

Wednesday, February 8, 2017

Fefeeling Ifaat Amani pulak



Muahahahaha...belum pape dah gelak, suka lahh.Sebab hakak kau ni machiam machiam sangat, sekejap nak jadi Neelofa, sekejap nak jadi Rita Rudaini, sekejap nak jadi Janna Nick.Wakakakaka...Hakikatnya kau hanya seorang Nory Zoulkefle. Terimalah hakikat Nory oi..Belajar lah untuk jadi diri sendiri ..miahahahaha..

Bukan apa, ada orang cakap muka aku ni berubah2, kadang tengok macam rita rudaini, (haaa ni masa zaman free hair dulu lahh), ada cakap macam Lopa lah, Siti Nordiana lahh, Cik siti jiran sebelah rumah lah..hahahahaha...Yekeee??ko nak membodek hakak ke apa ni..hahahhaa..

Terbaru ni aku ada share kat FB promote gambar aku selfie dengan spek mata..Aku kan jual spek mata tu.Promote lah guna muka sendiri.Tak sangka plak pergi mana2 semua panggil aku Ifaat..Aku mulanya terpinga2 sape Ifaat.Sebab tak layan citer pukul 7 tu..Rupanya spek tu tengah viral sebabkan citer tu..Tak pasal2 bila ko pakai spek tu muka ko otomatik macam Ifaat lakonan Janna Nick tu..hadoiii..sabooo jelaa..baru nak perasannn sikit..Mujur sempat kembang hidung je, montot tak kembang..wakakakakakak...

Kat FB pon kak ipar sorang je yang komen macam Ifaat.Ingatkan saje je nak ambik hati ke apa kan, sekali balik tu singgah beli susu Iqy, ada member aku tegur..Weyhhh Ifaat...hahahaahha..Weyhhh Nory lah...mihmihmih..Customer yang order kat whatsapp pon main2 panggil aku kak Ifaat..Mujur hati tak lembut sangat..Kalau tak hakak kasik free je spek mata tu dik..huhuhuuu sabooo jela..


Nah belanja gambo sikit..Kalau korang berminat nak spek mata Ifaat tu boleh roger2 aku okey..RM15 ringgit je tak termasuk post tau..Nak COD meh datang Puchong meh..Kite jumpa..Jangan lupa bawak pen, senang hakak nak autograf nanti...Ehhhhh!!!.


SPEK MATA IFAAT AMANI

⇩ ⇩ ⇩

⇩ ⇩ ⇩

⇩ ⇩ ⇩

RM15 TAK TERMASUK POSTAGE



Whatsapp:

Nory
017-344 8400

Email :
elfekluz1921@gmail.com

4 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)