Followers

Monday, June 5, 2017

Rasa macam dah kurus sikit lah..Hahahaha


Hollaa, bulan pose ni lemau sikit nak up entry baru, banyak je cerita nak di share kan, tapi bila dah diperam2, jadi basi plak cerita nya, terus malas nak update, boleh??hahaha..Ada sape berminat ke nak baca cerita basi aku tu?Kalau ada, boleh lah aku share nanti..hahahaha..Ni pon ada sikit kerajinan terbit dalam diri ni, hawauuu betol..Hari ni mood kelaut je, hari isnin kan..Ko macam tak kenal aku, asal hari Isnin je Monday Blues..aku hidup dalam blues gituuu..Malam tadi sampai dari kampung Abi pukul 12mlm, jammed sikit kat Tg Malim ada accident.Hurmmmm...Sampai je kemas2 beg segala, dah pukul 1 lebih, terus ajak Abi makan terus, sebab kompom tak sedar punya time sahur kalau badan penat ni, set lah alarm sampai 14 ratus biji pon, tak dengar punya..hahahaha..Ko bakar mercun sebelah telinga pon belum tentu aku sedar..huhuhu..So alang2 dah pukul 1 lebih tu makan jelah terusss..Dengan harapan bertahanlah sampai berbuka petang ni..Alhamdulillah aku memang spesis tak makan pagi pon takpe, perut aku behave je, cuma anak tekak je cepat haus..huhuhuhu

Cerita pasal kurus, harini dah 10 ramadhan kan, kejap je...Pengalaman aku berpantang dibulan pose ni memang satu peluang yang baik untuk aku sebenarnya, peluang untuk kurus dengan cepat..Aku kan still pantang makan lagi, ais pon tak sentuh lagi, sepanjang puasa ni, berbuka dan bersahur dengan air panas je,makan nasi pon sikit je tak bertambah pon, uishhhh rasa lah kurus sikit badan ni..Bolehlah fefeeling gojes dipagi raya dengan badan yang dah slim kononnya ni..huahuahhauaaa...Perasan je lebih..

Tapi betul lah beb, seluar jeans ni (dalam gambar) dah muat dah.Dulu pernah muat sekejap je masa keja opis lama, pastu badan makin naik, sampai nak kancing tak lepas...Pastu aritu sajalah try test, sebab rasa badan dah kecik sikitkan...ahahaha..Sekali ehhh dah muat lah dah boleh kancing, terus pakai je seluar tu, seluar feberet tu.Lama dah rindu nak sarung..Akhirnya boleh sarung balik...Yeayyyy terus pakai pergi Tesco, Abi balik kerja ajak shopping barang dapur plak kebetulan, so pinjam cermin jap eh nak selfie...hahahaaha

Ok tu je nak cerita...muahahhahha

3 comments:

  1. bukn selalu dapt peluang mcm ni, sekli dpt terus pantang betul2, terus dpat berat badn ideal kan..kalu dah naik bukan senang nak trun, lg bertambah ada la, tension je hahaa

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)