Followers

Wednesday, June 14, 2017

Update 19 Ramadhan

Alhamdulillah tinggal beberapa hari je lagi kite nak sambut raya kan,cepat betul rasanya masa ni berjalan, rasa macam baru je start puasa, tau2 je dah nak raya bila pergi mana2 mall,semua dah start pasang lagu raya., time drive nak pergi kerja pon dengar lagu raya dalam kereta.hahahaha...Nasib baik iman aku kuat, kalau tak ..mau aku melencong tak pergi kerja sebab fikir nak raya je..muahahahahaha...

Persiapan raya aku alhamdulillah, cehh mentang2 baju raya sendiri dah siap beli, terus rasa bersyukur alhamdulillah, cuba kalau belum beli, mau melopong nauzubillah aku dibuatnya kan.Tinggal baju melayu abi dengan Dak Iqy je tak beli lagi, Dak Iqy punya baju jalan2 dah siap beli awal2 dah.Mujur aku tergerak hati nak prepare awal2.


Haritu masa gi amik stock mekap yang customer order, sempat jugaklah aku tambah koleksi mekap aku lagi, untuk persiapan raya katekooo..Macam dah lama tak beli eyeshadow, eyeliner liquid pon dah habis, so alang2 beli sekali lah.Ingat nak beli foundation, tapi code yang aku nak dah habis plak masa tu, so takde lah beli.

Pastu mulalah gatal tangan nak main mekap2 tengah malam buta.Kau dah kenapa???hahahaha..Lama nya tak mekap weyyy...Sejak diawal peknen dulu, pastu gugur, pantang..dan sekarang minat tu datang balik.Haritu pergi mana ntah sesat agaknya..hahahaha..Welcome back bebeh...Gituuuu...So aku pon startlah main mekap2, sampai lah pukul 3pg, ingatkan takmau tidur terus sampai sahur..Tapi mata ngantuk giler time tu..Tidur2 ayam je dengan harapan moga aku tak terlajak bangun sahur nanti.Mujur abi tersedar..Ngeeee...



Hasil mekap tengah malam buta, mekap simple2 je, tangan dah keras weyyy...Lukis kening pon fail...Urghhhh...Dah rupa ulat bulu setepek je kat situ.Lantak situuu..Selfie tetap diteruskan.Harap dapat asah balik skill mekap sebelum raya ni..Harap2 raya skill dah makin mantap..Tak mintak banyak, macam Nory Hasrita pon jadiklah..Hahahahahah..Ko dah kenapa kejap Lopa kejap wany hasrita..??#lempangnakkk? Spesis tak tetap pendirian tau minah ni..hakhakhakhak..


Nampak tak ketirusan muka ku, cewahhh perasann lebih.Apa orang panggil "jawline" ehhh..hahahaha...Yang nampak tulang pipi dan ada shape gitu tu..Haaa aku mulalah nak perasan tu..Baru kurus sikit je kot..Turun 4 kilo je uolls sepanjang bulan pose ni.Takyah nak berangan sangat yer Nory Hasrita oiii..hahahaha





2 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)