Followers

Tuesday, April 17, 2012

2 Minggu lagi!!




Pejam celik pejam celik dah lg 2 minggu pengumuman contest Jomlah Cuti,bayangkan lah dari bulan februari lg aku dok berhempas pulas cari vote.Emm risau gak ni tggu lg 2 minggu, x sabar nk taw keputusan.Walaupun kedudukan aku skrg di tempat pertama, tapi aku still xleh nk melompat horey2 lg.Manelah taw akhir2 nnt, peserta lain potong plak kan, ternganga lah aku nnt..hahaha.InsyaALLAH ,kalau ade rezeki x kemana kan.Hadiah nyer 2 tiket percutian 4h3m ke Hatyai.Haaa...dengar Hatyai,msti korg semua gerun dgr kan, yela pasal kes letupan bom baru2 ni.Aku pon cuak gak ni.Tapi pihak penganjur dah bgtaw, kalau keadaan x selamat kat sane, tempat percutian akan ditukar.Hmm x kisah lah dpt gi Langkawi pon best gak kan.Tapi kalau Hatyai pon ok gak, teringin gak nk berjalan tgk negara org.Pasal kes letupan tu, terpaksa lah pejam mate je, tawakal jela..huhu..Ala mase kes bom kat BALI dulu pon same gak, org still gak nk ke sana lg kan.Pape pun kena tggu keputusan contest tu 2 minggu lg, kate nyer 1 Mei nnt dorg akan umumkan.Mintak2 lah rezeki menyebelahi kami...Kalau ditakdir rezeki kami, ia sebagai hadiah ulangtahun perkahwinan kami yg pertama pada Mei nnt..Wahhh mcm kebetulan je kan..Dulu sebulan sebelum kahwin pon menang contest 'Romantic Couple",konon2 hadiah kawen plg awal kami terima lah tu..hehe..Kalau tiap2 tahun menang contest, selamat lah poket laki aku ekk.hehehe..Tp ape2 pon bergantung pade rezeki masing2 lah, InsyaALLAH,.nnt kan keputusan 1 Mei nnt k..heheh...ade ke org nk taw keputusan nyer???hahah

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)