Followers

Wednesday, April 18, 2012

Adik ipar di "booking"



 
candid yg sgt sweett...happy family

mane satu idaman kalbu?? mestilah yg belah kiri berkupiah tu..Mr.K namanyer..hehe

selamat dah..

bincang2 & sessi suai kenal.

Achik & mak (mertua)


Abah (mertua)



Achik & kak Anim (kak ipar)

anak-anak buah

makan2 plak.


model mauripan..hehe




















Mule2 dpt berita ade orang nk datang "tengok" adik ipar aku dari abah (mertua), mmg terkejut giler lah.Yela Achik (adik ipar) aku ni single mingle lagi, tup2 dah ade rombongan nak dtg "tengok2" kan.Tapi jauh di sudut hati , syukur alhamdulillah,dah sampai jodoh adik ipar aku sorg ni,Achik ni satu2 nyer adik perempuan hubby, no more no more..hehe.Bagi aku Achik ni perempuan melayu sejati lah.Susah kot nk jumpe perempuan melayu yg betul2 original zaman skrg ni kan.Tapi Achik mmg tiptop lah.First time kenal die dulu pon, aku dah jatuh berkenan tgk die.Mak aku pon berkenan,siap ckp kalau ade anak lelaki lg nak je mak pinang Ida (Achik) tu..Dah mak, jgn berangan lg ek..hehe..Achik kini dah di booking..

Kalau sesapa peminat cite Vanilla Coklat, jalan cite nyer lebih kurang same mcm plan Abah (mertua) aku ni.Kirenyer hasil sepakat oraang2 tua lah ni yg berjaya mengkenen2 kan Achik dgn bakal tunang nyer.Beza nya cite ni lg sweet dr vanilla coklat tu taw, ade adegan malu2 gitu,mklumlah dorg x penah kenal pon sebelum ni, tup2 dah bertunang dah pon, seminggu je mase di beri.Mase abah bgtaw tu, hubby risau gak takut adik die rase terpaksa ke x rela ke apekan..Tapi alhamdulillah, nmpak Achik redha je dgn jodoh yg di ehem2kan oleh parent2 sekalian.Heheh..Memang aku salute habis lah kat Achik.Zaman skrg ni jarang dah parent yg tolong carikan jodoh, biasanya dlm tv je kan.Tapi kalini die berlaku di depan mate.InsyaALLAH,calon yg dipilih pon alhamdulillah baik latar belakang nya, seorang guru agama yg baru balik ke tanahair dari belajar di Mesir.Sounds good right..Doakan lah adikku ini bahagia dgn jodoh yg ditetapkan ini..Amiinn..


cincin risik







0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)