Followers

Tuesday, April 3, 2012

Majlis Pernikahan Abg Din & Kak Zue






Harini ade sedikit kerajinan nk mengupdate blog, kalini nk berkongsi cerita yg menarik sekitar majlis perkahwinan Abg ipar aku iaitu Abg Din & Isteri nya, Kak Zue..Yupp abg ipar aku baru kahwin, kire nyer hubby aku langkah bendul lah..hehe..

Majlis walimatul urus tidak disambut di rumah mertua aku di Felda Sg Behrang,Slim River, tetapi majlis diadakan di rumah pakcik hubby selaku adik kepada abah mertua aku kat Changkat Ibol.Abg ipar dpt isteri dr Pantai Remis, Perak, kirenyer x jauh lah dr umah pakcik.Majlis berlangsung selama 3 hari 3 malam,bermula pada hari jumaat malam lepas Isyak,pengantin selamat diijabkabulkan dgn skali lafaz..Alhamdulillah..

Berkumpul di surau sementara menunggu ketibaan pengantin perempuan ..


                                                
Dalam surau..
Dup dap dup dap..

yeayy!!! selamat dah...alhamdulillah

dgn adik ipar & ipar duai...

dgn abg ipar yg kedua...Nyah

Kakak hubby...satu2 nyer kakak hubby..no more kakak lg..hehe..lain smua abg2..

Adik pompuan hubby yg juge satut2 nyer adik pempuan hubby...mmg cun habiss lah, tgk lah abg nyer kan...hikhikhik...hubby, please jgn kembang sgt ek..hehe

All of us...








Nyah & abg din...

sporting kan pak mertua ku?? hehe..



Pengantin basi rasmikan pelamin pengantin baru..hehe


0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)