Followers

Thursday, November 8, 2012

Nuffnang punyer cerita

Dulu kan masa baru2 aku terjun dalam bidang berblogging ni kan, aku takde iklan nuffnang, masa tu aku memang tak taw pape pasal kelebihan berblog ni. Niat aku berblogging satu je, nak kongsi perjalanan cinta aku dengan Abi, mase tu kitorang baru rancang nak bertunang.Tapi bila dah selalu buat blogwalking, jumpa kawan baru kat sini, rase seronok pulak.Makin teruja, tapi pernah jgak aku down sekejap, lama jgak aku tggalkan blog mase tu, sbb aku rase sapa lah nk baca blog aku ni, followers pon berapa kerat je.Tapi lama kelamaan aku cuba cari cara cmne nak cari ramai kawan lagi,,dan sejak dr tu follower aku meningkat sikit by sikit.Sampai lah ke harini, last capture ade 183 org followers.Memang lah tak ramai mane, tapi bagi aku dah banyak dah tu..Aku cepat bersyukur punyer orang...hahaha
Ni first time aku  buat entry pasal nuffnang, mmg selama ni taktaw nak citer pasal ape pon tentang si Nuffnang ni,sbb die tak pernah bagi aku bonus pape pon, Tpi kan yang aku perasan kan, sejak akhir2 ni earning aku btambah sikit lah..Memang teruja habislah, yela aku taw earning aku takdelah byk mcm korang punyer, aku kalau dapat rm0.25 sen pon aku dah lompat2 suka kemain dah..hahaha..
Sekarang ni kan, earning aku baru berjumlah RM5.00...yER SERIUS!! Aku tak tipu...Sikittt kan..Aku tak pernah dapat BE or CPUV..asyik dpt CPC je..Camne ek nak dpt CPUV??cer korang hajarrr aku siket,bolehh..? caaayang korang..hehe..

Banyak lagi duit Says.com aku..hurmmm acaner ni??

13 comments:

  1. Say babai to nuff , say hi to says.. hehehehhee~

    ReplyDelete
  2. Ada yg bg tips supaya tulis blog secara konsisten. Kalau ramai pembaca, mungkin mudah dapat BE .. =)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  3. @Anastasyea Aida

    thanks dear...nnt nak try pulun buat entry kaw2...tp ade ke yg nk bace..adehhh...

    ReplyDelete
  4. Hi dear! Wah best blog ni! ^^ Jom singgah saya pula.. http://www.aimisyahirah.com/2012/11/me-as-gypsy-girl-in-urban-street.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum awak..
    comelnya awak.. hihi. kita pun sama cam awak. dah berblogging lama tapi takpernah tahu apa maksud nuffnang dan sampai skrg still nothing bout it. tapi yang penting sy enjoy ada kawan2 blogger yang super sporting!

    salam perkenalan daripada blogger Triple S :)

    ReplyDelete
  6. @Sheila Salim hye sheila...haah nory pon merangkak lagi dlm duni blogging ni...lagi2 dgn nuffnang ni, lgsung tak paham...hehehehe

    ReplyDelete
  7. @Aimi Syahirah hye dear...tq singgah sini...ok2, nory dah terjah blog Aimi...suke...suke..suke...

    ReplyDelete
  8. sikit-sikit lama-lama jadi bukit. pembakar semangat untuk teruskan menulis :)

    ReplyDelete
  9. jgn risau,lama2 t ada be tu..yui amk masa lbhs etahun nk dpt be tau =)

    salam kenal juga..

    ReplyDelete
  10. xper noryyy, biasa la tu. sikit sikit lama lama jadi bukittt. :)

    ReplyDelete
  11. Selalu hapdet blog manager n hantar ticket kat Nuff...Banyakan BW untuk banyakkan UV bila org balas kunjungan...

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)