Followers

Wednesday, November 7, 2012

Kemaman Part lV - Kopitiam Hai Peng

Sape2 pon kalau pergi Kemaman, mesti dan wajib kena singgah pekena kopi Hai Peng ni.Baru lah lengkap korang punyer holiday kat Kemaman, so bila org tanya, dah try ke kopi Hai Peng? Boleh lah jawab dgn bangganya, kopinya sgt haluuusss...Percayalahh...hehe..Kedai Kopi Hai Peng yg sinonim dengan nama Kopitiam Hai Peng ni memang sentiasa ramai customer, 2 hari berturut2 kitorang datang, 2 hari berturut-turut jugaklah kitorang terpaksa menunggu kat depan restoran sebab ramai sangat orang, dah lah kedai tepi jalan, uishh sangat2 menguji kesabaran, dah lah datang dengan perut kosong semata2.
Apa yang sedap kat sini? Dah tentu lah kopi nyer, tapi aku tak minum pon kopi, aku order Milo Ais je, aku mmg tak gemar sgt minuman berkafein ni..hehe..Aku tumpang rase kopi Abi je.Makanan plak aku suka nasi lemak die, sambal die mmg terbaekk..Lagi satu jgn lupa order Bun Kaya die, patutlah dorang kate sedapp, memang sedapp pon..Korang jgn risau, makanan kat situ semuanya halal, janganlah korang rasa was2 plak nant..
Jom check it out gambar plak..

















Misi sempurna..perut kenyang hati senang..next entry menyusul kemudian ok..daaa!!
Part l
Part ll
Part lll

2 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)