Followers

Tuesday, November 6, 2012

Kemaman Part III - Kuala Kemaman

Jumpa lagi di part yg ketiga, taktaw lah bila nak habis citer pasal kemaman ni kan..hehe..ko layaaann aje lah yer..Belum lagi citer kalau aku gi obersea one day nanti, setahun setengah pon tak habis2 lagi entry pasal tu je..haishhh..Tapi ok what, seronok bercerita pasal holiday2 ni.At least, bila bosan2 aku boleh jgak belek2 balik entry yg ade smbil tersengih sorang2.hikhikhik...comell jek..

Last entry aritu aku update pasal makan satar kan, lepas kitorang makan satar, plan utama nya nak pergi Cherating, memandangkan cherating tu takdelah jauh sangat dari rumah maklong aku tu.Tapi sebelum tu kitorang singgah jap kat Kuala Kemaman, tepi pantai yang ade batu2 besar yg cantek2 tu.. Sumpah!! , memang cantekk tempat tu, kalau pergi sana, tak pernah mis singgah kat Kuala Kemaman, saje nak berpoyoshoot gedik2 kat situ.Dah mcm shooting drama pulak kitorang kat situ.Masing2 dok posing sana, posing sini..Sedar tak sedar, dah pukul 6.15ptg.Terus shoot ke Cherating, harap2 sempatlah celupkan anak buah aku kat laut tu kejap lagi.Ini kes nak lepaskan hajat anak buah aku je, yg nak sgt mandi laut.Tapi malangnya, di pertengahan jalan, jammed giler ko taw, tak bergerak, jalan dah lah sempit..Rupanya ade kemalangan, kitorang sangkut smpai kul 7.30, last2 kitorang patah balik rumah maklong je.Pagi esok baru pergi lagi...Cian danny, anak buah aku..haha.

Ok, dah habis cerita, jom layan gambar plak ek..aku tak reti nak bercerita tentang satu2 gambar.Aku suka cerita bagi habis, then baru letak gambar..Nk ikutkan aku nak letak gambar je, biar gambar ceritakan segalanya, tapi macam tak best lah pulak kan..hehehe..



Ok..tamat sudah part III, pasni aku sambung part 4 pasal kopi Hai Peng plak..


3 comments:

  1. miza tak pernah sampai lagi kat kemaman. harap satu hari nanti :) berst la dok tepi laut :)

    ReplyDelete
  2. Amboi romantiknyer dia..jelesla... Ekkekek :p

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)