Followers

Sunday, February 13, 2011

First Time I Met Him =)

26 August 2007..Tarikh keramat tu la aku mula bertemu si dia.Perkenalan singkat yg membuahkan perasaan cinta hingga ke hari ini.Mulanyer disini, mse tu aku ditugaskan ke Genting Highlands kerana terlibat menjyaka roadshow Elianto di sane selama 2 minggu.Mase tu aku keje sebagai Beuty Consultant..Nak dijadikan cerita tempat roadshow aku tu berhadapan dgn tempat keje si dia.Perkenalan mula disitu lar.hihi.X sangka kan perkenalan singkat je, tapi Alhamdulillah smpai kehari ini..Sebab ape aku tertarik kt die..Hmm,pd pndgn pertama,sgt tertarik dgn matenyer yg Brown Colour tu..Bak kate org, "Dari Mate Turun Ke Hati"..ECECECE..Dari segi perspektif lain plak, yg wat aku tertarik kt die, his very humble person, soft spoken, n PANDAI MASAK taw...Bertuah la aku kan..InsyaALLAH..n die sgt caring . very loving person n have a kind heart..Thats Why I LOVE HIMMM..=)..Doa kan kami yer..
Gambar ni mase 2nd dating..ade gak org kate muke kami ni mcm adik beradik..betul ke??hmm entahler..mase ni kitorg dating kt One Utama..Sampai skrg One Utama mjadi pilihan utama kami utk berdating..Hihihi..Tempat jatuh lg dikenang, ni kan pulak tempat ber 'DATING' kan.Tapi kelakar la tgk muke mase ni, nmpak mude n nmpak mcm budak2 je lg..hihihi

2 comments:

  1. jom pasni kiter meet kt OU.. mesti korg tersipu malu.. haha..

    ReplyDelete
  2. hehehe....kelakar lah ko ni ,mak...jomlah kite main boling...=)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)