Followers

Tuesday, August 16, 2011

Harapan Ramadhan

 Ramadhan kali ni, byk yg aku harapkan..Tp x semuanya menjadi nyata..Harapan yg menjadi nyata, mestilar bersyukur dpt menyambut dgn org tersayang . Dpat bersahur bersama, berbuka bersama, "food hunting" kt bazar bersama2..(hehe)..Tp disebalik semua kegembiraan n kebahagiaan tu smua, jauh disudut hati setiap hari berdoa semoga dgn keberkatan bulan ramadhan ni akan ade keajaiban  utk kami suami isteri..Hasrat hati konon nk wat seperais utk hubby time besday die nnt pd 21 ramdhan..Hmm berharap sgt bulan ni aku disahkan peknen, tp tuhan lebih tahu ape yg terbaik utk hambanyer..Mungkin belum rezeki kami ..Mgkin betul kate hubby, aku terlampau stress sbb tu x lekat kot..Nsb baik hubby motivator yg terbaik..Cair hati ni..hukhuk..Hubby ckap yg penting kite sabarr..Da smpai mase nnt, msti ade rezki utk kite..Lgpon aku pnah conceive cume miscariage je..Maknanyer kami xde masalah kesuburan lar..InsyaALLAH..dlm hati ni cemburu tgk kwn2 yg bru kawen da peknen...Bile plak lar giliran aku...Ya Allah perkenankan lah doa kami..AMIIN..

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)