Followers

Tuesday, November 7, 2017

Simpang paling hazabedah kat Puchong


Tadi time lunch aku hantar mak & maklang aku kat Klinik Kesihatan Bt 14, mak aku ada appoitment dengan doktor, maklang aku plak saje ikut nak temankan mak aku, siap dah planning lepas siap check up, dorang nak naik bas pergi IOI Mall, kemain lagi 2 beradik tu.Berdua pon jadik je kalau berjalan.hahahha..Aku drop off je mak kat klinik pastu aku masuk opis balik.Mak aku takut nak drive sendiri sebab tak konpiden nak hadap simpang yang paling hazabedah kat Puchong ni.


Haaaa ni lah simpang dia, tak dapat nak tangkap gambar yang proper sikit.Ikut dann jelaaa, dah alang2 berhenti time lampu merah, ni je yang mampu di snap..Sebab aku nervous plak tetiba, sebab jarang lalu sini.dah kata opis pon dekat dengan rumah je, memang tak lalu lah jalan dan simpang2 yang mencabar macam ni..Puas aku dok ingatkan diri sendiri untuk lalu laluan yang betul, jangan tersilap sudah lahh..Yang dah biasa guna laluan ni pun kadang2 terkeliru, apatah lagi yang pestaim guna laluan ni..Kompom serabut kepala.Dah berapa ramai plak yang terkorban kat sini.Lagi2 motor..bahaya betul..Laluan dia memang pelik sikit, eh bukan sikit tapi pelik banyak..Aku pon risau nak lepaskan mak aku lalu simpang ni untuk ke Klinik tu..Tu yang aku hantar tu..




1 comment:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)