Followers

Monday, June 11, 2012

Secret Recipe IOI Mall


2 hari blog x berhapdet, arini masuk opis punyelah bosan, bolehlah mengapdet entry sikit.Maklumlah klu weekend tu full ngan aktiviti, x smpat nk berblogging.hehe..Cerita pasal makan kat SR ni, dah basi dah pon, disbbkan kemalasan yg melanda, tu yg harini bru nk update tu.

Kebetulan mnggu lpas besday Tasha(adik aku), so mak & papa ajak celebrate kecik2 je kat SR.Makan anak beranak je.Lgpon dah tua bangka kan, xyah nk meriah2 sgt lah..hahaha..SR ni pada aku biasa2 je makanan die.Kire sedap gak lah.Tp yg buat aku x berapa nk best tu, service die yg lembab, xtaw lah kalau korang x penah kena, tp selama aku slalu bkunjung ke SR ni x kisah lah mane outlets pon, msti "bad service".Entahlah nape..?Tp dah lapar punyer pasal, marah pon x jadi.So, makan jela kan..Lmbat pon lmbat lah..huhu..



Sampai2 je terus belek menu..Hasrat hati nk mkn Lasagne x kesampaian, habis kata nyer.So, order nasi je..Ape ntah namanyer..Yg ade satay tu.Satay nyer sedap..Papa plak order Mee Kari, mak plak order feberet kek die je.huhu..



Ni plak nasi goreng bersama satay yg sedapp tu...nyummy!!!..


Sementara menunggu order sampai, layan ice lemon tea dulu.Giler lembab makanan sampai..laparr gilos..

Muke nk masamm aje..huhu
Besday girl yg happy sbb mintak ape pon dpt hari tu...tggu lah besday aku plak nnt..hahahah...

Remark : Happy birthday to my sista (Nora Natasha) @ Tasha..Thanks papa & mak coz blnja makan..Hehehe..



0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)