Followers

Tuesday, June 19, 2012

Sejuk saujana mata memandang


Tu dia, kemain lg tajuk entry kan.Sape x suke kan kedamaian kan??Smua org suke tmpat yg tenang, luas mata memandang, lg2 melihat sawah padi yg terbentang indah di depan mata.Lokasi kali ni bertempat di rumah Tok Cik kat Merlimau,Melaka.Melaka pon ade sawah padi ok..Bukan kat kedah & kuala selangor je taw.hehe..Tapi xdelah besar mane, jadi lah drpada xde kan.hehe..Kesempatan singgah di rumah Tok Cik, kami x lepaskan peluang ber"poyoshoot" kat sawah padi yg betul2 bersebelahan dgn rumah Tok Cik ni.Suasana yg sgt2 mendamaikan, luas pemandangan, mmg sesuai utk pengantin yg nk wat outdoor photoshoot.Hehhe..Mmg cntikkk lah.Kombinasi kaler hijau sawah padi dgn biru langit, mmg membuatkan aku teruja sgt walaupon di tengahari yg panas terik tu.









Remark : Yeaa saye sgt gemukkk....saye mengaku....hikhikhik

10 comments:

  1. cantiknye sawahhh....mana ade gemuk la..camera trick je tuh..;D

    ReplyDelete
  2. thanks for dropping by..lawat balik..

    ReplyDelete
  3. @Falsyarealiti tu, bkan cmera trick..hikhik

    ReplyDelete
  4. Gemuk ker?? Ros ni kategori gemuk :p kihkih

    ReplyDelete
  5. badan nory dah naik skrg ni...ramai dah yg tegur...nory pon dpt rase kan yg bdn dah smakin mmbesar dgn jaya nya,mgkin sbb nafsu makan yg menjadi2 skrg ni kot..hikhik

    ReplyDelete
  6. xgemuk la..ok la tera tuh..maintain cun :)

    ReplyDelete
  7. @Deq's Qienz x lame lg gemuk lah...berat dah mkn naik, takut dah nk naik atas mesin penimbang tu..hehe

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)