Followers

Wednesday, August 28, 2013

Pengalaman menarik bersama EPHYRA


Kalini aku nak share pengalaman aku sendiri selepas menggunakan produk kesihatan EPHYRA ni, bagi aku EPHYRA ni satu produk kesihatan  dan kecantikan yang aku cari-cari selama ni, sebab pertama sekali aku paling suka dengan tekstur dan rasa dia, tekstur dia halus je, rasa dia plak sedap lain dari yang lain, rasa oren.Rasa yang tekak aku boleh terima.Sedappp sangat dan aku percaya orang lain pon suka akan rasa nya, bukan aku sorang je.

Paling best dan mengkagumkan aku sendiri,percaya tak kalau aku cakap selepas 2 minggu aku minum EPHYRA ni aku dah boleh dapat rasa perbezaan sebelum dan selepas.2 minggu je beb, teruja gilerr aku, punya berkobar nak tunggu sampai habis sekotak, tapi dalam masa 2 minggu je aku dah nampak perbezaan, paling ketara tumit kaki aku yang sebelum ni kering sangat dan kasar, tapi lepas seminggu lebih hampir ke 2 minggu lepas minum EPHYRA, aku dapat rasa tumit aku dah lembut, biasa kalau jalan atas karpet rasa kesat je, tapi kalini rasa gebu lembut je, selesa je pijak karpet..Mula-mula aku ingat aku je perasan syok sendiri, try tanya kat Abi, then dia rasa tumit aku, dia pon cakap haah lah dah licin lah tumit syg..(walaupon tak licin sangatlah sebab baru 2 minggu minum time tu).

hajat nak berseri-seri di pagi raya, tu dia penangan EPHYRA tema baju raya pon nak sama ngan kaler theme EPHYRA...hhehehe
Dari segi lain plak, kulit muka aku, kulit aku ni asalnya jenis yang kering.Setiap hari bergantung dengan toner n mosturizer je, tapi lepas minum EPHYRA. pipi rasa gebu je, lembutt je.Abi pon perasan tiap kali kiss dia cakap, eh gebuu lah pipi syg sekarang...alahaiiii kembang semangkuk lah aku kan..hehehe..So,maknanya sebelum ni tak gebu lah ek...Cissss!!!! hahahaha

Lagi satu yang bestnya, sekarang ni bangun pagi rasa segar je, kadang tu jam belum bunyi lagi aku dah bangun dah, mata segar bugar, badan pun rasa ringan je..Heyy seronok cmni, bersemangat nak pi kerja, kalau tak mandi pon terasa kesegarannya..Tapi perasaan malas nak ke opis tu je tetap tak berubahh...hahahaha...Apa pon tak boleh...kihkihkihkih..

Masalah sembelit plak mulanya takde perubahan, tapi dah hujung2 baru nampak tanda-tanda positif, aktiviti membuang pon berjalan lancar, biasa 3,4 hari pon belum tentu..huhuhu..

Dan yang terakhir sekali ni, aku cerita sejujur-jujurnya, aku tak kata lah punca dari EPHYRA, tapi aku berani cakap yang EPHYRA ni sedikit sebanyak membantu aku jugak.Membantu dari segi apa???Alhamdulillah, rasa macam terlalu awal nak bagi tahu, tapi aku manusia biasa yang tak lari dari perasaan excited nak khabarkan pada semua yang aku sekarang dah "mengandung" 9 minggu ++ setelah 2 tahun mendirikan rumahtangga...Alhamdulillah..Aku tak cakap punca aku mengandung disebabkan EPHYRA semata2 sebab masa aku start minum EPHYRA pun baby dalam perut dah 4minggu++ cuma aku je tak taw lagi masa tu, tapi apa yang aku berani cakap, EPHYRA ni membantu aku dari segi menyihatkan dan menguatkan rahim aku,sebab kandungan yang terdapat dalam EPHYRA ni ternyata banyak bahan-bahan yang terdiri daripada vitamin yang baik-baik, elok untuk kesuburan rahim.Dan masa scan pertama kali pon doktor puji yang baby membesar dengan sihat..alhamdulillah..


Bukan aku sorang je yang dah merasai kejaiban Ephyra, tetapi dah beribu-ribu pengguna Ephyra yang memperakui akan keberkesanan Ephyra, tengok je lah testimoni yang ada kat bawah ni, ini pon dah cukup membuktikan yang Ephyra ni betul2 berkesan dan tahap keberkesanannya dapat dikesan seawal 7-14 hari, menarikk bukan??Ephyra pon dipercayai oleh ribuan pengguna kerana harga nya yang berbaloi dan dijamin selamat dan halal dari pihak JAKIM dan KKM.


Kalau nak tahu rahsia kejelitaan Memey Suhaiza (pelakon) cun melecun tu, haa inilah jawapan nya..Memey pada  asalnya pengguna biasa sama macam aku jugak, tapi dia sendiri mempercayai Ephyra dan terus setia hingga membeli kotak kedua dan dia sendiri berpuas hati dengan perubahan yang dia alami sendiri.Oleh itu pihak Oceanlife syarikat pengeluar Ephyra berbesar hati mengambil Memey untuk jayakan kempen untuk bulan August dan September ini, dimana Memey sendiri akan berkongsi dan bercerita pengalaman dia sendiri tentang Ephyra..Nak taw lebih lanjut atau nak lebih percaya lagi, boleh tengok instagram Memey Suhaiza.


Dan sekarang Ephyra muncul dengan kotak terbaru yang lebih mesra alam sekitar dan sebagai tanda sokongan pihak syarikat Oceanlife terhadap Kempen Go Green dalam usaha selamatkan alam sekitar, dan kualiti kotak terbaru ini adalah sama tinggi dengan kotak yang sebelumnya.Seperti biasa satu kotak terdapat 30 sachet..Kalau nak tahu lebih lanjut boleh direct call HQ ditalian 03-4141 7889.


Kalau korang berminat nak rasai sendiri pengalaman menakjubkan bersama Ephyra ni, bolehlah order sekarang dan untuk maklumat lanjut sila layari :

Website : http://oceanlife2u.com/

Facebook : www.facebook.com/oceanlife2u

Instagram : ephyra2u

Pembelian secara email : info@oceanlife2u.com

Atau direct call HQ - 03-4141 7889 / SMS - 019-399 9238

Dan berita gembira bagi semua pembaca blog noryzoulkefle.blogspot.com..jika korang buat pembelian menggunakan nama blog noryzoulkefle ,korang akan dapat special harga, iaitu sekotak RM197 dan kalau nak lagi jimat beli 2 kotak dengan harga RM380..Jimatttt banyak kan?? Just sebut je nama blog aku (noryzoulkefle) semasa membuat pembelian..


26 comments:

  1. Ephyra ni bagusnya.. berapa harga sekotak ni?? Tahniah kepada Nory coz dah pregnant..Jaga kandungan baik-baik yer..jaga kesihatan..

    ReplyDelete
  2. memang nampak perubahannya, tahniah yer.. bakal dapat baby ... :)

    ReplyDelete
  3. walaupun mila dah tau Nory pregnant tapi bila baca entry ni mila masih teruja yang nory pregnant tau...haissshhh macam tak percaya....

    ReplyDelete
  4. cantiknya kulit memey.. ni yg buat nak try jugaq ni, hehe~

    ReplyDelete
  5. UISH..OK SGT LAU ADA KESAN BAIK..

    TAHNIAH SIS DAH PREGNANT!! GEMBIRA UTK PERKABARAN ITU =)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah. tahnia nory...
    lps ni kwn2 nory plak menyusul berbadan dua.
    jaga diri elok2, jgn lasak2 sgt. awal2 ni mcm2 leh jd...

    ReplyDelete
  7. dah pregnant,,..alhamdulillah n tahniah kak nory...jaga diri n kesihatan baik2 yer.. :)

    ReplyDelete
  8. beb, congratz sbb preggy again... :)happy 4 u...jaga diri baik2 k...xoxo..

    ReplyDelete
  9. Tahniah kak.. Mcm teringin ja nak mkn ephyra ni..kikiki

    ReplyDelete
  10. congrats nory..alhamdulillah finally dapat jugak kan lepas incident ritu =) akak doa kan nory and bby sihat dan selamat semuanya...humm patut ler muka berseri je kan! hihi

    ReplyDelete
  11. wah.. tahniah nory.. xlame lagi dapat baby..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah. Congrats Nory. Takecare yee :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah,sis nory tahniah,jaga diri dan kesihatan...

    ReplyDelete
  14. tahniah Nory..mmg instint sy btul yg Nory pregnant..hehe :)

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah..happy sgt2..seriously happy for u n ur hubby..congrats yang!!...jaga diri, jaga baby elok2 okayh..;)

    ReplyDelete
  16. Salam,

    being an authorised EPHYRA dealer, im so excited to share with you the product that has giving wonders to most of the ladies out there.

    FYI, im selling EPHYRA at a very good deal! (below market price for sure!)

    let me know if you are interested :)

    spread the love!

    Izza (EPHYRA Authorised Dealer)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. congratz Nory.. Alhamdulillah..kiranya rezeki time bulan puasa la ye... saya plak rase excited... heee..jaga diri bebaik tau..

    ReplyDelete
  18. Alhamdulilahhhhhhh....alhamdulilahhhhh...alhamdulilahh
    Dik nory akak plak rasa happy sgt adik dah preggy...syukur alhamdulilah dik...rezeki Allah bg...mesti baby omeyyyy angat mcm mommy yeyyyyyyy x sabar nih...update ye dik

    ReplyDelete
  19. Ya Allah, sekian lama kak.. akhirnyaaa... Alhamdulillah kak nory!!! ena tumpang gembiraaaa.... syukur Alhamdulillah

    ReplyDelete
  20. tumpang gembira dgn bakal bby yang akan lahir.. :)
    awk nmpak lawa sngt2.. mungkin berseri sebab pregnant sekali kut kan? :)

    ReplyDelete
  21. cantik sgt kulit memey tu.minum EPHYRA rupanya.

    ReplyDelete
  22. haah laa tak perasaan nory sedondon dgn epyhraaa.. hiihhihihi

    ReplyDelete
  23. pesal akak perasan muke nory mcm kuruih sket n cantikkkk sgt

    ReplyDelete
  24. muja pun bercita cita gak nak guna ephyra,, one day,, nnti dah bergaji insya ALLAH :D

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)