Followers

Wednesday, January 14, 2015

Rizqy @ Majalah Ibu Anak Januari 2015

 
Hatrik untuk bulan yang sama, Rizqy muncul lagi di majalah Ibu & Anak keluaran Januari 2015, dalam ruangan Detik Berharga.Kemain hatrik lagi ko yer.Awal tahun baru ni citer pasal dak iqy jelah, citer pasal aku, next time aku citer, aku sekarang dah kerja kat tempat baru.Setakat ni tempat baru ok, cuma busy je tahap gaban, ni pon curik2 update blog.Maklumlah dapat PC baru..hahaha..Baru masuk keje aku dah jahanamkan seketul laptop.Yang best nya, manager kasik desktop baru terus..Wuhuhuhu..Ni yang try update blog ni, eh boleh plak..Cantekkk...FB kena block kat pc ni, nasib baik boss taktaw yang new staff dia ni blogger tegar, kalau tak, mau dia block blog plak pasni, adehh mati kutu aku kalau camtu..Harap2 dia taktaw lah.. hihihi

8 comments:

  1. selamat kejer kat tmpt baru... hehehe

    ReplyDelete
  2. Comel sungguh iqy...mmg patut la keluar majalah.

    Selamat bekerja di tempat baru nory :)

    ReplyDelete
  3. Assalam nory,
    retis bebenor dah iqy ni
    asyik masok majalah sajork he3

    ReplyDelete
  4. tahniah si Kecik yang Comel.. jenjalan di blog ini :)

    ReplyDelete
  5. banyak sungguh rizqi masuk majalah ye

    ReplyDelete
  6. kena report ni. ada staff main blog lak hihi

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)