Followers

Monday, September 14, 2015

Iqy dan vespa "Pak Mau'd"

 
Amboiii kemain suka sangat dia dapat hadiah ni.Mama dan abah pun tumpang seronok sekali, mujur mama tak muat naik benda alah ni, kalau tak, mama yang main beria-ia.Vespa ni adalah pemberian dari salah seorang peminat Iqy..hahaha..Kemain peminat kawww..Takdelah, ini rezeki dak Iqy lah ni, haritu mama nak belikan set robocar poly, alih-alih ada sorang hamba Allah ni yang taknak langsung nama dia disiarkan kat sini nak hadiahkan Iqy vespa/skuter comel ni..Awak tahu awak sape kan??Thanks awak..Saya tahu awak baca entry ni..Iqy suka sangatt, bangun pagi terus suruh buka pintu "playroom" dia nak duduk atas vespa comel ni, kadang-kadang aku yang rasa sayang kat vespa tu, tengok macam dia ganas sikit je, aku angkat sorok dalam playroom dia.Dia bantai melalak toksah citer lah..hahahaha..Untonglahh kau Nakkk oii..

5 comments:

  1. alolo..beruntungnya iqy ada org sponser..:)

    ReplyDelete
  2. Salam singgah dari nieyl :)
    amboi...suka dia yea...

    ReplyDelete
  3. subhanaallah comelnya , seronok lah dapat motor baru kan..kak ana singgah pagi dari anajingga.com :)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)