Followers

Tuesday, September 1, 2015

Ko hingat ni apak ko punya parking lot???

 
Ini boleh mendatangkan marah..Hangin satu badan aku dibuatnya.Aku lah kan, kalau tahu orang tengah tunggu parking, aku mesti kelam kabut nak keluar cepat-cepat dari parking, sebab taknak biar orang tertunggu lama.Tapi aku tak taw lah orang lain yang jenis dah taw ada orang lain tengah tunggu parking kite, ko boleh buat bodoh selamba badak je terhegeh-hegeh.Okeylaaa, kalau lembab tu aku boleh accept lagi, maybe dah memang keturunan lembab terhegeh-hegeh kan nak buat camne, aku paham sangat tu, tapi ni kes lagi biadap aku rasa, 4 orang anak gadis lenggang kangkung pergi ke kereta dia, okey boleh senyum lagi tengok dia lenggang kangkung berjalan ke kereta, bila dia dah masuk kereta, kitorang pon tunggu lah diorang keluar dari parking, ingatkan dorang dah masuk kereta, teruslah keluar dari parking.
 
Yang buat aku hangin tu, boleh plak si driver tu turun dari kereta dan berjalan menuju ke lori jual murtabak kat depan tu, oiiii agak-agaklaaaa , dengan muka tak bersalah plak tu..Ko nak beli murtabak ke nak mentedarah ke, ko keluarlah dari parking tu dulu, dah kitorang plak terpaksa menunggu dia beli murtabak, pastu dah siap beli, dia masuk kereta balik, ko nak taw tak, dia bukan terus keluar dari parking, dia sempat makan-makan lagi dalam kereta, hoiiiii berasap-asap kepala aku ni.Saje nak menganjingg ke hape ni..Kalau ko taknak keluar , ko cakap lah , ni tak, buat bodoh je, bila tanya guna isyarat nak keluar ke tak, senyum-senyum..Aku lempang jugak sekor-sekor kang..Bagi aku ni ni perbuatan sangat biadapppp..Bernasib baik lah korang, mujur aku tak keluar dari kereta hentak kereta ko dengan stereng lock..Aku marahhhh ni..Last-last, bila aku dah start bising-bising dalam kereta, Abi jalan je cari parking lain, jauh pun jauhlah, janji hati tak panas, dia taw bini dia dah hampir nak bertukar jadi HULK dah tu yang dia jalan cari parking lain..hahahaha
 
 

5 comments:

  1. pantang jgk dgn org yg mcm tu.. kalau rasa xnk keluar lg dr parking tu bgtau lah sepatah... ni dok tunjuk prangai bongok dia..

    *sabar ada tahap dia jgk.. huhu

    ReplyDelete
  2. Assalam nory,
    he3
    sabor3
    eh3
    ahkak pun marah kalo ghoper itu he3

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)