Followers

Tuesday, July 26, 2016

Beraya @ Pantai Dalam,KL

Belanja selfie sekeping..hehehe

Weeeehuuu, ni cerita minggu lepas, tak habis-habis lagi berjalan raya.Kalini ke rumah maklong aku plak kat Pantai Dalam ,KL,Sedara mara aku memang area sini-sini je, tak jauh mana pon, tu pon setahun sekali baru jejak rumah..Hari biasa kalau takde hal, memang taklaaaa nak nampak batang hidung kan..Nasib baik raya sebulan, ehehehhe..

Disebabkan maklong aku baru balik dari Terengganu, maka berkesempatanlah aku beraya ke rumah maklong dengan kaum kerabat lain.Raya memasing tak jumpa, aku beraya kat rumah mertua, yang lain ada yang balik kampong, tu yang dapat jumpa time berjalan raya camni haaa..Seronok kan sekali sekala berjumpa ramai2.


Ni sebahagian daripada family aku je, belum campur sedara mara lain, family kaum kerabat nak ikutkan ramai jugak, cuma tak dan nak bergambar sekali yang semua ada.



Alih2 gambar aku dan Dak Iqy jelaa..hahaha..uishhh budak ni buas kemain, musim beraya ni dia pegi umah orang main je keje dia, lagi kalau jumpa geng2 dia..uishhh kemain lagi.kecik besor kecik besor je aku tengok dia..Takpelaahh sesekali kasi can.


Ni sepupu Iqy sebaya dengan dia, umur beza sebulan je, Iqy tu pangkat adik dengan Dicha ni, duduk pon dengan pengasuh yang sama.Hari2 jumpa, hari2 kalau tak gaduh tak sah..Tak faham aku 2 ketul budak ni..hahaha..Tapi Dicha selalu mengalah, yang dak Iqy ni kaki buli..hurmmm harap2 dah besar nanti dorang rapat boleh pegi sekolah sama2 plak.hehehe..Gambar ni time dorang tengah baik sweet2 gitu, bila tiba gaduh dah rupa ribut taufan dah, memasing meraung2...hadoiii pening pale..

Oh yerrr, maklong aku masak nasi lemak haritu, kenyang perutt wey..Sambung open house minggu depan plak sebab esoknya tu dah keje..huhuhu...layan open house kena tggu weekend jelaa, nak buek camno, selagi belum tutup mata, kerja, kerjaa..kerjaa..Sape ade buat open house lagi minggu depan, hallu hallu lah aku, kalau free aku datang..


2 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)