Followers

Friday, December 1, 2017

Survey Kitchen Cabinet murah & berkualiti di Intech Kitchen


Disebabkan berangan itu free, so marilah join aku berangan sekali.Impian setiap wanita, nak ada rumah sendiri, nak renovate itu nak renovate ini.Macam aku tak lari dari mempunyai sepasang impian nak ada Kitchen Cabinet dambaan hati, nampak tak ayat aku kemain puitis sejak dah join club 3 series 
 ni.hahahaha..Walaupun aku belum lagi memiliki rumah sendiri dan masih menyewa lagi, belum rezeki lagi lah awakkk nak memiliki rumah sendiri.Tapiiii, haaa mestilah ada tapi dia..tapinya ia sedikit pon tidak menggugat impian aku untuk terus berangan memiliki sejibikk Kitchen Cabinet idaman hati, dengan harapan makin pandai dan rajin lah aku memasak.Cian laki aku 7 tahun memasak untuk anak bini.Bini paling terer pon masak cekodok je, tu pon tangan melecur kena minyak, pastu stress setahun tak masuk dapur..hahahahha okey itu tipu..



Dalam duk berangan, aku ada jugak ushar showroom pasal kitchen cabinet ni.Kadang pergi rumah member, dok intai Kitchen Cabinet dia, tengok design camne yang cantik, pastu dok bayang kalaulah rumah aku ada kitchen cabinet sejibik kan bestt..Antara kitchen cabinet member yang buat aku jatuh cinta pandang pertama adalah milik Nadia Farahida ..Cerita betul ni tau, first time aku jejak kaki kat rumah dia beberapa tahun yang lepas, mata aku terpaku kat Kitchen Cabinet dia je, cukup buat 3 hari 4 malam termimpi susah nau nak move on waktu tu.




Dan masa tu lah aku buat pertama kalinya kenal dan tahu tentang wujudnya pakar kitchen cabinet yang diberi nama Intech Kitchen.Dan baru- baru ni aku berpeluang melawat sendiri showroom Intech Kitchen yang terletak di Semenyih ni.Kalau korang nak tahu Intech Kitchen ni berpengalaman selama 15 tahun dalam bidang pembuatan Kitchen Cabinet ni tau.Beberapa kali memenangi anugerah SME. Dasyat kann..Kat showroom ni aku jatuh cinta berkali2 bila tengok bermacam2 design yang ada.Tepuk poket tanya selera.Wooowwwww!!! sangat okey...Rambang mata wey kalau datang showroom Intech Kitchen ni.

Benda pertama sekali yang korang kena ambil tahu sebelum korang menempah Kitchen Cabinet korang adalah material.Material apa yang korang mahukan.Material dan size keluasan yang akan menentukan berapa bajet yang korang kena keluarkan.Apa yang aku tahu, banyak jenis material yang ada dalam pasaran, tapi menurut pemilik Intech Kitchen ni, material yang selalu pelanggan tempah adalah material Melamine, 4G/3G Glass Door, Nyatuh dan Acrylic. Untuk Table Top pula terdiri daripada Solid Top,Concrete, Wood, Granite dan Quartz Top.

Ok meh cuci mata..Aku tunjuk kan contoh gambar . Kredit FB Intech Kitchen 


Material : Melamine


Material : Nyatuh




Material : 3G/4G Glass Door



Material : Acrylic



Okey sekarang meh aku belanja gambar contoh design kitchen cabinet yang ada kat showroom Intech Kitchen.




Aku suka sangat design macam ni, warna putih .Siap ada bar counter, boleh lepak baca surat khabar sambil minum air kopi dipetang hari..Perghhh dia dah start berangann dah..Yang ni material 4G Glass.Design setiap drawer dia yang buat aku tertarik sangat tu, unik sangat. Ada dua jenis grade Glass Door iaitu 3G & 4G, harga dan kualiti berlainan.


Yang ni plak design dari material melamine, nice jugak, tapi aku lebih jatuh cinta dengan design material 4G glass kat atas tadi.


Ini salah satu uniknya drawer dia, jakun jugak lah aku duk bukak tutup bukak tutup 44 kali.hahahah..



Dan aku suka design drawer yang macam ni , suka sangattt2..Lebih sistematik gitu penyusunan barang.Dah bayang dah botol kicap, sos dan minyak aku akan terletak helok je kat situu.heheheh..




Yang design camni pun aku suka, macam peti ais, lebih jimat ruang dan boleh simpan banyak barang..Suka betul benda yang nampak tersusun camni, admireee sangat ..

Selain dari Kichen Cabinet, cabinet wardrobe pon boleh ditempah disini.Nak besar mana, nak letak 40 pintu pon boleh.Nak pintu sliding , non sliding, just name it, u get it...githcuewwww...Boleh guna sistem custom made juga, korang just mention je bayangan cabinet yang korang mahukan, pihak Intech Kitchen akan buat lakaran design macam yang korang bayangkan..Hasilnya korang mesti terpegun..Tu baru tengok lakaran 3D tau, kalau dah siap lagilah korang akan melopong..Haa tutup sikit mulut tu ye..hahha

Kalau korang berminat nak survey Kitchen Cabinet, boleh datang ke showroom Intech Kitchen (alamat dibawah) .Nak datang cuci mata dulu pon boleh..Tapi jarang lah yang balik dengan tangan kosong, tahu2 je dah ada kitchen cabinet baru memasing.Kelaasss ko..Tunggu lahh aku ada rumah nanti..huhuhuuu..Dan kalau korang malas nak datang showroom, korang boleh direct call pihak Intech Kitchen ni, dan dorang akan datang sendiri ke rumah korang untuk ambil ukuran dan bentangkan quotation untuk korang serta merta.


Address: 

Intech Kitchen Sdn Bhd
47, Jalan Mega 1A
Taman Industri Mega
43500 Semenyih, Selangor.

Contact Person :
Jessica  : 012-667 0706 / Jeff : 012- 625 2528



Website :

www.intechkitchen.com


Facebook :

Intech Kitchen Sdn Bhd


Instagram :

intechkitchen_cabinet








5 comments:

  1. cantik kan nory.. ni pun tengah duk kira2 nak buat shoe rack yang tergendala.. kalo wardrobe bajet 3k jugak tau hukhukhuk..

    ReplyDelete
  2. Saya baru siap buat wardrobe dgn intech kitchen november bulan lepas

    ReplyDelete
  3. Saya baru siap buat wardrobe dgn intech kitchen november bulan lepas

    ReplyDelete
  4. Saya baru buat wardrobe dgn intech kitchen bulan lepas

    ReplyDelete
  5. Area melaka boleh ke dptkn service intech kitchen ni huhu..jauh nau

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)