Followers

Saturday, September 21, 2019

Graduation Day Dak Iqy - throwback last year




Disebabkan nak abadikan kenangan kisah pertama kali Dak Iqy graduation, maka wujudlah entry throwback ni, ni kes malas nak update lah ni.. Dok peram lama sgt sampai terlupa plak..okey kite apdet ala kadar jelaa asal ada kenangan yg dapat dicoretkan disini.


Ni kisah tahun lepas ni, November 2018..Masa Dak Iqy 4 tahun .. Graduation & Concert Day Tadika Seri kiambang .. Ekceli aku yg paaaling excited,mybe sebab pestaim so aku excited lah kan.. taktaulah parent lain.. ke aku mmg spesis mudah excited cmni..hahhaha..Yg kelakar aku siap beli baju baru utk mjlis graduasi Dak Iqy ni, over kann.. sekali masa hari kejadian, parent lain relax je datang chill2 je pakai leisure2 je.. yang aku dah kenapaaa?? Siap berbaju kurung bagaiiii.. hahahahahah...graduasi tadika je kot, bukan Universiti..ohmennn!!
Aku datang siap dengan bouquet konvo utk dak iqy , mentang2lah mak tokey bouquet kan..hahaha..but at the end bouquet tu bagi kat bakal "menantu" (alisya) .. masa ni lah dok berkenalan dengan bakal "besan"..lagi sekali hellooo anak ko baru tadika Nory oiii..hahaha.. berkenalan sbb masing2 tau keakraban mereka berdua ni since teacher pon bgtau depa bdua ni takleh lah berenggang.. tapi alhamdulillah peratus ujian pon sama2 memberangsangkan.. sama2 je peratus nya.. dekat2 je.. amboiii korangg nii..aku citer mcm anak aku ni dah bujang sangat je kann.. baru 4 tahunnn kot..heheh



Kemuncak majlis adalah persembahan dari pelajar2 tadika.. mestilah aku duk tertunggu2 persembahan dari Dak Iqy & the gang..Lagi plak bila teacher slalu update dorang punya latihan persembahan..Ticer siap ngadu lagi, cuba pisahkan Alisya & Dak Iqy dgn tukar pasangan masa persembahan.. Dua2 taknak bg kerjasama..Nak berdua jugakk..adehhh... smpai ticer "ugut" Dak Iqy, klau awak nak partner dgn Alisya awak kena hafal step cepat2.. Gigih dia hafal step weyy... dan dapat jgak dia partner dgn Alisya dok depan plak tu.. ahahahah.. Aduhaiiii anak o anak..
Comellll giler tgk dorang berjoget lagu Jomblo Happy .. walaupon keras je Dak iqy tu menari .. ahahhaha... takde plak gambar aku dgn Dak Iqy.. puas godek2 mana pi ntah.. ni je yg ada.. ni lah akibat suka lengah2 update.. aduhaiii..

Masa ni pon mak dah sebak...acaner lah hari graduasi betul2 nnt..

pencetus semangat DAk Iqy ..hahaha

Teacher kesayangan...ticer Nurul..


Amboiii.... gambar dari bakal "besan"..hahahaha

Dak Iqy dah malu2 dah... 

Taknak berpisah 


 
Simple konvo bouquet dari aku... jimattt takyah beli , mak pandai gubah sendiri...sape2 nak order PM tepi ok..
Boleh follow IG @bouquetbajetpuchong 


1 comment:

  1. salam nory.. serius memang dah bertahub rasanya tak datang singgah blog nory. ika pun baru je update since dah bertahun tak aktif. tak tahu nory ingat lagi ke tak. btw, masing2 dah ada anak ye. anak ika yang sulung pun dah masuk 4 tahun :) jemput singgah ke entry terbaru ika ye,
    https://cartiecacloset.blogspot.com/2019/12/resipi-cheesy-buttermilk-prawn.html

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)