Followers

Tuesday, January 10, 2012

Pecah rekod!!!




Haah mmg pecah rekod harini, slama 3 tahun keje kt sini, skalipon x penah late.Harini mmg dlm sjarah lah, aku lmbat 1/2 jam masuk opis.Puncanyer , kunci..Kunci kereta ngan kunci rumah hubby terbawak gi kerja..Sbb smlam hubby balik keje, terus ajak ronda2 naik motor.So, x smpat naik ke umah, aku tumpang la letak kunci kereta & rumah kt dlm beg hubby.Bile dah balik dr round2 ala2 rumi & juliet gitu, trus lupe nk kuarkan kunci tu dr beg hubby..Akibatnyer, pg td dah sasau mencari kunci kereta.Terus telefon mak, suruh hantarkan kunci spare yg mak simpankan.Mmg aku suruh mak simpankan sbb aku ni nyanyuk sikit..hehe.aku mule nyer ingat kunci kereta je, rupenyer bru teringat kunci umah sekali dgn kunci kereta,adehh masakk aku ..klu terbakar umah, dah kompom2 aku rentung dulu..haha..Last2, nak xnak hubby terpaksa rushing balik antar kunci..Mengenangkan bini nyer yg dah terkurung kt dlm umah sndiri, lbh kurg 1/2 jam, hubby pon smpai..Hubby senyum je, klu laki org lain dah tentu ngamuk punye kan..Laki aku cool aje..hehehe..
Smpai kt opis, rase best je, sbb masuk lewat so mase bjalan cpat je, trus kuar lunch plak..hikhik..nsb baik boss spoting, lmbat pon gaji xpotong..hehe..cmni hari2 nk masuk lmbat la..hehehe

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)