Followers

Wednesday, February 15, 2012

Duit syiling baru


Hmm aku rase aku agak ketinggalan zaman plak, smlm lepas opis hour, terus shoot ke pasar raya Hero,sbb tghari td time lunch kt umah mak, mak ckp makanan Laura dah habis.Hurmm lately baru terperasan yg kucing aku kuat mkn skrg, and berat die pon dah bertambah, dukung die kjap je dah lenguh tangan, hmm mybe Laura dah btemu cinta baru kot..hehe..Laura..laura..


duit syiling baru sebijik mcm token...haishhh



Ok, stop citer pasal "anak kesayangan" aku tu, aku klu bercerita pasal die mmg boleh buat novel.hahaha..Ok full stop..Smpai je Hero mujur ade parking betul2 kt dpn entrance Hero tu, aku pon shiott jela masuk parking.Lantak lar org nk kate hape, klu ikutkan nak je drive thru masuk Hero tu..hahaha...agak kurang ajarq plak kan.Then masuk2 je terus ke bahagian makanan kucing, tp baru teringat yg Hero ni x jual brand Friskies.Anak aku tu mkn memilih sikit, nk yg mahal je, beli yg cap ayam die amik bau je, terus angkat kaki dgn muke masam mencuke.Mengada2 betul.Tp nsb baik brand Smart Heart ade jual, Whiskas pon ok jugak, tp anak aku kurg gemar sikit..xtaw la nape, padahal harga same mahal mcm Friskies gak.Nsb baik hritu try die bg mkn Smart Heart die boleh terima gak..So aku amik smart heart jela, hrga murah sikit lah berbanding Friskies & Whiskas.Haisss tgkkk!!! aku klu citer pasal "anak" aku ni msti berjela2 kan..sorryyy..ok jom perenggan bwh aku citer pasal duit syiling lak ek..

Sampai kt kaunter , aku pon byr RM15 harga Smart Heart ni RM14.50 je, mknanyer balance lg 50sen lah kan.Then, adik cashier tu pon bg aku resit & balance 50sen.Tp aku terkejut tgk duit yg die bg tu mcm token yg slalu kite gune utk main game tu.Haah betul mmg sebijik.Yg aku ni dgn konfiden tanye lah adik tu, "dik duit ape ni, slh bg ek???, muke aku time tu penuh konfiden kot, kunun harap2 cashir tu akan ckp " eh kak, sorry kak x prasan terbagi duit salah"..Tp salah jgkaan aku..Adik cashier tu ckp "tu duit syiling baru kak, tgk btul2 ade tulis 50sen kt situ kan"? hoho...merah menyala muka aku time tu..Pkcik yg beratur kt belakang aku tu senyum2 je, dlm hati die msti die ckap aku ni x uptodate lgsung kan..HAHAHHAHAHA...maluuu siotttt..cmne aku blh xtahu yg duit syiling tu dah mule diguna pakai.patutlah haritu dlm kereta byk jumpa duit syiling cmtu, aku mati2 ingatkan token smpai aku buang tu..MasyaALLAH,duit di buang2..hai lahh noryyyy...noryyy...ape lah ko ni...ape pon x boleh...

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)