Followers

Tuesday, February 14, 2012

Pasal VCO

 


Semalam dok bersembang ngan kwn lame kt fb, die baru je kawen ujung tahun lepas.Kitorg sllu gak lah sembang pasal ttc ni, sbb die pon klu boleh mmg nak anak as soon as possible..Rase nyer da dekat 3 bulan die kawen kot, smlm die chat ngan aku bgtaw die dah peknen.Sebelum ni kitorg slalu gak gurau2 nk lumba sape dpt bby dulu, hmm ternyata die lah pemenang nya..tahniah awienn..

Dlm kegembiraan aku menyambut berita happy dr awien ni, awien x lokek ilmu bg aku petua nk cpt peknen ni.Die ckp die amalkan VCO soft gel dgn kurma.Hari2 die mkn selepas kawen ni.Tup2 die berjaya peknen..Hurmm aku rase tertarik plak nk mencuba, mmg ade yg suggest kat aku VCO ni, tp aku mcm ragu2 nk try sbb jrg dgr testimoni tntang produk ni, rupanyer VCO ni byk khasiatnyer, bkn utk tujuan dpt anak je, malah banyak lg kebaikan die khusus utk kesihatan diri.

Harga pon worth it sgt, so, dah kirim kat awien suruh belikan utk aku sebotol.Mane lah taw kan, berhasil ke. Bleh lar teman awien kt labour room nnt, mengerang sesama..hahahah...InsyaALLAH...So, kwn TTC yg lain, jom try VCO nak.Mane lah taw ade rezeki kite nnt kan..Anyway thanks awienn utk petua..Walaupon byk petua yg aku jumpa, yg ni je aku rase mcm tertarik nk cube..heheh..

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)