Followers

Wednesday, November 6, 2013

Kejap je dah 5 bulan

Cepatnya masa berjalan, sedar tak sedar, lagi 4 bulan nak jadi mak budak dah, sekarang dah 5 bulan preggy.Alhamdulillah, setakat ni kesihatan sangat memuaskan.Dari awal preggy Allah permudahkan segala urusan, moga-moga dipermudahkan waktu bersalin nanti.Pengalaman mengandung anak pertama ni memang kenangan paling indah paling manis sepanjang kehidupan aku.Syukur Allah bagi peluang aku merasa sendiri pengalaman berharga ini.InsyaALLAH setiap wanita mesti akan merasa pengalaman ni,dan akan ingat sampai bila-bila.

Dah masuk 5 bulan ni, baru lah ketara sikit nampak perkembangan perut aku.Sebelum ni, orang asyik dok tanya, mana perut,mana perut?, haaa sekarang lega, perut dah nampak walau tak besar mana.Yang penting anak kat dalam sihat walafiat dan membesar dengan jaya nya.Setakat ni, tidur malam tak terganggu lagi, senang je nak lena,makan pun berselera je macam biasa.Paling best bila dah start beli baju baby sikit-sikit, yipppiee....Dalam hati tak sabr nak jumpa baby, tapi nervous jugakkkk bila teringat tang nak meneran tu..hahahaha...Takpe...takpe....pikir yang indah-indah je...Mama love u Baby "R"...Eh dah ada nama, kemainnn lagi kan..hikhikhik


Perut 5 bulan , dah nampak dah kan...


Kasi close up sikit, nampakk tak perut dah makin membuncit ke depan.


Perubahan diri setakat ni, dah makin bambam..kihkihkihkih..




Dah lama tak ber"selfie" cenggini...Nak jugak lah buh setepek gambar mak buyong yang tak berapa nak buyong lagi..hehehe..Shawl and brooch pink dari Alice..Tenkiu dear, dah lama dah dapat shawl ni, tapi baru  sekali ni pakai, terlupa duk dalam almari..hehe..Time kasih banyak2..


17 comments:

  1. assalamualaikum nory, bila dah bambam ni nampak semakin comel.. seri ibu mengandung. in shaa Allah, semoga dipermudahkan segalanya nory dan zul :)

    ReplyDelete
  2. waa..alhamdulillah siht2 je ye..semoga semuanya siht2 sampai besalin nnti..Amin..:)

    ReplyDelete
  3. kejap je kn ms berlalu..dh 5 bln..akak dlu 7 bln baru nmpk perut..smp org tk caya bila akk ckp dh 7 bln cz diorang ingt baru 5 bln ..time tu perut akk kecik kot..

    ReplyDelete
  4. Comelnyaaaa dah nampak perut :)

    ReplyDelete
  5. berseri bakal ibu...
    semoga semuanya dipermudahkan...
    insyaallah...

    sudilah kiranya membalas jejak dan follow blog baru lynn yer...
    http://ezalynn.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. hehehe.. malu kite.. patut macam kenal je tudung ngan brooch tu..
    thanks review.. :)

    ReplyDelete
  7. berseri2 muka mom to be ni...comel je..semoga dpermudahkan segalanya nory..

    ReplyDelete
  8. Mmg comel sgt perut nory... Iyerlah cptnya masa berlalu dah 5 bulan

    ReplyDelete
  9. Alhamdulilah...kejap je kan dah 5 bulan...pejam celik nanti nak bersalin dah...harap semua dipermdahkan...comel yer perut...hehhe

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..comel perut..kikiki

    ReplyDelete
  11. mak buyung cantik..hehehe

    Comel je perut tu

    ReplyDelete
  12. mommy to-be yang sangat comel.. ;)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)