Followers

Tuesday, August 15, 2017

Mak aku ada instagram weyyyy




Kemain lagi mak aku, sekarang dah ada account instgram kauuu..Katanya dah bosan layan FB..hahahaha...Lagipon senang dia nak stalk adik aku kat instagram..hahahaha...Stalk anak2 dia lah..Sebab tak semua kami share di facebook, rasa nak privacy sikit share kat Instagram..Gituu..Orang2 tua jarang berinstagram kan, haaa sekarang mak dah ada acoount insta sila berhemah yer di instagram ...hahahahahaha..Yela sometime segan nak pose gambar mesra dengan suami kat facebook, sebab rasa macam terlalu terbuka sangat lah kat Facebook ni, rata2 semua yang kita kenal rapat, kang meluat plak orang, asyik muka ko je lalu kat timeline, kang mulalah si Peah hapdet status "eh meluat lah aku dengan minah ni, macam dia sorang je ada laki" "Eh si Senah tu beli belacan pun nak canang kat Facebook" "Elehhhh nak tunjuk dia banyak duit lah tuu " hahahahahaha ..Typicallll manusia di Facebook gitu lah kannn..Tapi rasanya di Instagram lebih terbuka cara orang menerima kekerapan kita menghapdet gambar, sebab instagram lebih sinonim dengan gambar kan..Betul takk??

Aku yang perkenalkan mak aku dengan instagram ni, sebab kalau cerita2 artis kan lagi cepat kat instagram ..Mak aku minatt..Kadang dia stress dengar aku citer, "Mak, Nory Hasrita kan beli kereta baru" (ayat contoh yer)..."Yekeee, mana ko tau, mak tak jumpa pon cerita kat FB"...Ermmm kat instagram lah mak..Hampa je mak aku, last2 pinjam account instagram aku nak skodeng retis2 favourite dia, tu yang aku suruh dia bukak account sendiri tu..hahahaha..

Jemput follow instagram mak kite...hahahhahahaah...




3 comments:

  1. Mak nk stalk ank2 die.. Jaga2 hehe

    ReplyDelete
  2. Haha..habis la ko noryπŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

    ReplyDelete
  3. haha mak i pn ada acc instagram tp x pnh hapdet apa²...buat semata nk stalk ank² and ank² sedara jeee...sabar je lah tau..hahaha

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)