Followers

Friday, August 11, 2017

Video pertama berjaya di post | Pertama Kali cover by Nory Zoulkefle


Lama dah weyyy bercita2 nak record dan publish video aku menyanyi, tapi selama ni konpiden level tersangat lah low.Taktau kenapa.Aku ni memang sejak lahir ada masalah dengan konpiden level ni.Aku sejenis yang belum pape dah gelabah ayam, belum post video dah fikir macam-macam, takut kena kecam lah, takut orang komen, weyyy suara macam katak puru lah weyyy...hahahaha..

Tapi akhirnya aku berjaya post jugak video pertama aku menyanyi kat instagram dan account youtube aku.Dah ready dah nak kena kecam.kahkahkah..Suara memang tak sedap mana pun, tapi hobi memang suka nyanyi dari dalam perut lagi, tolonglah paham..hahahahaha..Tu pon berapa kali dok fikir nak post ke tak ni, nak pos ke tak, last2 post jugak..Pastu blushing2 sendiri..Malu kononn..Puihhh..hahahhaahha...Disebabkan dapat banyak support dari kawan2, terus rasa nak upload lagi 10 video..kahkahkahkahhhh....Lempang nak???

Nak dengar ke suara katak puru aiiiii...Nah aku share kat sini..Kalau tak sedap, diam2 je tau..Jangan komen, komen yang murni2 je..hahahahaha..Cakaplah macam Siti Nordiana ke, macam Wany Hasrita pon okey jugak..ahahhahaa..Alang2 tu subscribe terus lah account Youtube aiii tu ekk..Baru bersemangat nak upload 18 video sehari..#mantiklahhhhmaknakkkk!!!.😆😆😆




2 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)