Followers

Friday, September 27, 2013

Milo ais kaw kaw punyaaaa

Semalam hari gaji, tapi gaji aku by cheque, so, yang tukang bank in kan tetiap bulan Abi lah sape lagi kan..Semalam lepas Abi balik kerja pukul 2 petang, Abi singgah opis amik cheque, bila nampak Abi, dan2 tu lah nak request, dan2 tu lah haus kengkonon nya..Pesan kat Abi tolong tapaukan Milo Ais Kaw kat mamak depan tu..Siap pesan suruh mamak tu buat kaw kaw taw, milo letak setengah tin taw..hahha..Berak keras nanti baru ko nak menyesali lah kann...hahaha

Ni dia milo ais kawwww punya..Ni pon tak berapa nak kawww, biasa lagi pekatt kalernyaa..tapii oklah ni dari kat restoran melayu biasa, milo nya setuitt je letakk, ais je lebihhh..huhuhuhu..Kedekuttttt...


Muka gumbiraaa dapat milo ais kaw dipetang hariii.Barulah semangat nak buat kerja...Kalau tiap2 petang dapat lagi bestt..Tapii nanti masalah sembelit berleluasa plak,sekali sekali boleh lahh..hukhukhukhuk..Abaikan muka selebet macam amah pembantu rumah, aku gi opis memang gitu, main saukk je tudung yang paaaling senang nak sauk, tak kuasa nak belit2 shawl bagai..Bedak pon malas pakaiii..Eyy tapi ok ape, jimat bedakk aku n jimat duit aku dari beli shawl..hahahaah..

ok,sekiannn untuk harini..Tengah cuba nak merajinkan diri update blog setiap hari,wish me luck..heeheheh

12 comments:

  1. emm....bestnya..kalau Ayu suka layan nestlo ais..yum yum..

    ReplyDelete
  2. Hehehhe sama mcm Umi Qi sebijik...Umi Qi masa preggy mmg pemalas nak pakai bedak bagai...lipstik ke...nanti lepas bersalin masuk kerja baru dtg semangat tuh balik...sedap yer milo tuh dik nory...nakkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. Dulu akk preggy pun suka minum milo ais.. hihi....

    ReplyDelete
  4. wahhh... sedap ni... milo ais satu...

    ReplyDelete
  5. sedapnye milo ais..dlu masa pregnant suka minum neslo ais..order kat warong sebelah kilang..he3...dat y kot Cik Aisyah itam manis orang nye wp masa kluar dlu muka merah menyala..kih3

    ReplyDelete
  6. akak kalo nak milo ais pon mesti tapau mamak..puasss minum..kalo melayu punya memang rasa susu jer..

    ReplyDelete
  7. Sedapnya milo ais tu..Nory buat kita teringin nak minum je..heheheh

    ReplyDelete
  8. milo ais kw kaw baru sedap.. Ros pun suka yang kaw.. kalu beli yang cair je, mesti akan cakap tuan kedai ni kedekut milo la.. hihi

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)